اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/یادداشت/

سومین جام در ویترین افتخارات سپاهان/ رکورد جاودانه می‌شود

خبرگزاری فارس: در صورت قهرمانی تیم سپاهان، رکورد جاودانه سه قهرمانی متوالی در ویترین افتخارات فوتبال اصفهان ثبت می‌شود.

سومین جام در ویترین افتخارات سپاهان/ رکورد جاودانه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ماراتن سی ‌و چهار هفته‌ای لیگ برتر فوتبال روز جمعه به پایان می‌رسد و در صورتی که اتفاق غیر منتظره‌ای رخ ندهد، قهرمانی یازدهمین دوره لیگ برتر به نام تیم سپاهان سند می‌خورد.

تیم سپاهان در حال حاضر با سه امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده‌بندی جا خوش کرده و شانس نخست قهرمانی محسوب می‌شود، به عبارت دیگر سرنوشت قهرمانی لیگ در دست تیم سپاهان است و تنها در صورتی که این تیم تمایل نداشته باشد، قهرمانی به تیم دیگری تعلق می‌گیرد.

طلایی‌پوشان اصفهانی در کل ادوار لیگ برتر فوتبال، تاکنون سه بار در لیگ‌های دوم، نهم و دهم حرفه‌ای به قهرمانی دست یافته‌اند و با سه قهرمانی که دو دوره آن متوالی بوده است، رکوردار بیش‌ترین قهرمانی در لیگ است که به واسطه شهرستانی بودن تیم سپاهان در نوع خود جالب توجه می‌باشد، زیرا تیم‌های تهرانی استقلال و پرسپولیس تاکنون دو بار قهرمان شده‌اند و در صورت قهرمانی سپاهان، تعداد بردهای این تیم با دو سرخابی‌ها برابری می‌کند.

قهرمانی سپاهان در لیگ یازدهم برای ورزش دوستان اصفهانی طعم و رنگ متفاوتی دارد، زیرا در دو دوره گذشته این رقابت‌ها، قهرمانی نماینده اصفهان با حرف و حدیث‌های زیادی همراه بود و برخی آن ‌را به ترکیب قدرتمند این تیم و کهکشانی بودن نسبت می‌دادند اما در این فصل خبری از هزینه‌های سال‌های گذشته نبود، اما سپاهان باز هم قدرتمندانه ظاهر شد.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول