اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سی ‌‌و ‌دوم لیگ برتر فوتبال

سپاهان بر فراز بال شاهین پرواز می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال سپاهان که برای قهرمانی در لیگ یازدهم باید سه گام بلند دیگر بردارد، در بازی خانگی با شاهین بوشهر به نتیجه‌ای به جز برد فکر نمی‌کند.

سپاهان بر فراز بال شاهین پرواز می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته سی ‌و دوم لیگ برتر فوتبال از فردا با برگزاری دو دیدار آغاز می‌شود و روز جمعه نیز با انجام هفت بازی دیگر پی‌گیری می‌شود.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته، تیم سپاهان صدرنشین فعلی لیگ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم شاهین بوشهر می‌رود.

شاگردان زلاتکو کرانچار در بازی هفته گذشته برابر تیم فولاد خوزستان به برد ارزشمندی دست یافتند تا با توجه به تساوی تیم استقلال، فاصله خود با تیم دوم را به عدد سه برسانند و حاشیه امنیت بهتری در صدر جدول رده‌بندی برای خود دست و پا کنند.

اهمیت پیروزی زردپوشان اصفهانی زمانی مشخص می‌شود که توجه کنیم در روز توقف استقلال و برد تراکتورسازی، آنها توانسته‌اند با یک یار کم‌تر و در زمین حریف به 3 امتیاز با ارزش دست یابند.

شاگردان کرانچار در اهواز ستاره این روزهای خود یعنی سزار را به همراه نداشتند، اما مهاجم آلبانیایی‌تبار سپاهان غیبت هم تیمی‌اش به‌ دلیل محرومیت را جبران کرد.

وی در بازی هفته سی‌ام مقابل پرسپولیس نیز به محض ورود به بازی تک گل سپاهان را به ثمر رساند هر چند که در دقایق پایانی محمد نوری این گل را جبران کرد اما این مسئله چیزی از ارزش این بازیکن کم نمی‌کند.

شاهین که روی لبه تیغ راه می‌رود و امتیازهای دیدارهای پیش ‌رو برایش حیاتی است، در دیدار مرگ و زندگی به کسب امتیاز در خانه سپاهان فکر می‌کند، همین مسئله کار مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را دشوار می‌کند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول