اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس ستاد انتخابات استان یزد خبر داد

‌مشارکت 80 درصدی مردم حوزه انتخابیه مهریز در دور دوم انتخابات

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس ستاد انتخابات استان یزد، میزان مشارکت مردم در حوزه‌ انتخابیه مهریز را حدود 80 درصد برآورد کرد.

‌مشارکت 80 درصدی مردم حوزه انتخابیه مهریز در دور دوم انتخابات

مهدی تقوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: میزان مشارکت مردم در برخی شهرستان‌های حوزه انتخابیه مهریز دور از انتظار بود و حضور پرشکوه مردم در انتخابات، مسئولان برگزاری انتخابات را شگفت‌زده کرد.

وی افزود: مردم در شهرستان‌های مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم مشارکت بسیار خوبی در انتخابات داشتند و میزان مشارکت آنها در این دوره از انتخابات به طور میانگین بین 75 تا 80 درصد برآورد می‌شود.

تقوایی عنوان کرد: با توجه به مکانیزه بودن برگزاری انتخابات نیز هیچ مشکل فنی به وجود نیامد و انتخابات بسیار روان‌تر از انتخابات مکانیزه اردکان در دور اول برگزار شد.

وی با اشاره به اعلام نتایج انتخابات عنوان کرد: تلاش می‌کنیم نتایج را پس از هماهنگی‌های لازم با وزارت کشور و ستاد انتخابات کل کشور به طور رسمی به مردم اعلام کنیم.

به گزارش فارس، انتخابات نهمین دوره مجلس در دور دوم در گسترده‌ترین حوزه انتخابیه کشور در شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز بین دخیل‌عباس زارع‌زاده و کاظم فرهمند برگزار شد و تا ساعاتی دیگر مشخص خواهد شد کدامیک از این کاندیداها راهی مجلس می‌شوند.

در حال حاضر کاظم فرهمند نمایندگی مردم این حوزه انتخابیه را برعهده دارد.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول