اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل انجمن مدیریت ایران:

قرآن ظرفیت متعالی مدیریت را برجسته کرده است

خبرگزاری فارس: دبیرکل انجمن مدیریت ایران گفت: قرآن کریم ظرفیت مدیریت شایسته در نظام اسلامی را برجسته کرده و بر الگوگیری از آن تاکید می‌کند.

قرآن ظرفیت متعالی مدیریت را برجسته کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پرویز بیات صبح امروز در همایش مدیریت و فعالیت‌های قرآنی در اردبیل اظهار داشت: مدیریت از بدو تولد انسان تا لحظه مرگ عجین و آمیخته به وجود انسان است چرا که انسان سالم با مدیریت و رفتار درست تربیت یافته و تا پایان عمر نیز بر این مرام و اندیشه پافشاری می‌کند.

وی با بیان اینکه در نظام مدیریت پیش از پایه‌های اساسی توجه به آموزش و الگوی شایسته است، افزود: در تمام سطوح زندگی اعم از سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... نیاز به آموزش و دانش مدیریت داریم و معتقدیم در این زمینه قرآن ظرفیت ممتاز و بیان جامع و کامل دارد.

بیات ابراز داشت: این انجمن 58 سال عمر دارد و در پنج سال اخیر به صورت متوالی از سوی وزارت علوم انجمن ممتاز شناخته شده است.

دبیر کل انجمن مدیریت ایران گفت: در مدیریت در کنار تفویض اختیار توجه به نیازها بسیار مهم است به طوری که در عرصه قرآنی نیز ظرفیت‌ها و بسترهای خوبی برای آموزش و قرآن و مدیریت‌های عالی در این حوزه پیش‌بینی شده است.

وی بیان داشت: آنچه که در این بین یک حلقه گم شده است اینکه در کنار آموزش و توجه به امر روان خوانی و رو خوانی قرآن گاه از درک و فهم قرآنی غفلت کرده‌ایم به طوری که عیب است حافظ و قاری قرآن از معنا و مفهوم قرآن غفلت کند و تنها گم شده صورت باشد.

بیات ادامه داد: در این زمینه نقص از مدیریت‌هایی است که گاه از توجه به ذات و درون مسایل غافل شده و در سطوح پایین‌تر درگیر بسیاری از امور عادی شده‌ایم.

وی اظهار داشت: انجمن مدیریت کشور تلاش می‌کند با توجه به اصول مدیریت آن هم به شکل کاربردی مدیریت صحیح را وارد زندگی روزمره و عجین با مسایل اساسی کند تا توانمندی‌های فردی و سازمانی در این زمینه شکل بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیرکل انجمن مدیریت ایران در پایان ابراز داشت: این انجمن آرزوی ارتقای سطح دانش مدیریت در جامعه را دارد و به یقین با توسل به قرآن کریم می‌توان مدیریت متعالی را در جامعه نهادینه کرد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول