اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کجور:

مشکل راه‌های کجور رفع شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه کجور بر رفع مشکلات مربوط به اجرای طرح‌های راهسازی در این بخش تاکید کرد.

مشکل راه‌های کجور رفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کجور، حجت‌الاسلام یزدان جهاندار لاشکی صبح امروز در همایش سراسری شوراها و دهیاری‌های کجور بیان داشت: کار شوراها از چند جهت سخت است چراکه هم باید قانون را اجرا کنند و هم به مشکلات روستاییان رسیدگی شود.

وی افزود: شورا قبل از مقبولیت باید محبوبیت کسب کند چراکه با رای می‌توان مقبولیت یافت اما محبوبیت یافتن مهمتر است.

وی بیان داشت: شوراها باید همواره از خود نرمش نشان دهند و با یکدیگر متحد باشند و در امورات با یکدیگر مشورت کنند سپس دنبال کار مردم رفته و در این راه بر خدا توکل کنند.

وی تصریح کرد: طی مکاتبه‌ای که با استاندار مازندران داشتم قرار بر این شد بیست و سوم تیرماه امسال برای تشکیل جلسه شورای اداری به کجور بیایند و در نماز جمعه حضور یابند و شوراها می‌توانند در این نشست مشکلات و نیازمندی‌های خود را عنوان کنند.

وی با بیان اینکه کجور چه بود، چه شد و باید کجا می‌بود اما اکنون کجاست، اظهار داشت: کجور با وجود 255 شهید گرانقدر و سرزمین علمای بزرگ و برجسته‌ای همچون شیخ فضل‌الله نوری، حاج یدالله نظرپاک، شیخ عبدالنبی کجوری نیموری و بسیاری دیگر از بزرگان دیگر و همچنین با داشتن مسئولین کجوری در بدنه دولت حال و روز خوبی ندارد و در منطقه محروم واقع شده است.

امام جمعه کجور ادامه داد: با توجه به اینکه راه محور توسعه است اما متاسفانه یکی از مشکلات اساسی در کجور راه‌های آن است و این راه و جاده‌ای که در حال حاضر وجود دارد شایسته مردم کجور نیست و باید این مشکل برطرف شود.

وی بیان داشت: بزرگراه تهران شمال که یک طرح ملی است این همه طول کشید چه برسد به راه کجور که پروژه ملی نیست.

وی همچنین خواستار توجه ویژه مسئولین به وضعیت دو راهی دلم و گت‌کش در کجور شد.

جهاندار لاشکی به معضل بیکاری اشاره کرد و گفت: بیکاری یعنی همه مشکلات و بیکاری از هر بمبی مخرب‌تر است و بنابراین باید به وضعیت شهرک صنعتی در کجور نگاه خاصی داشت و با بهره‌برداری از این شهرک می‌توان ایجاد اشتغال کرد و هزاران خیر و برکت را نصیب کجور کرد.

وی درباره مشکلات سوخت در کجور گفت: وضعیت سوخت در کجور نگران‌کننده است و حتی برخی خانواده‌ها هزینه تامین سوخت را ندارند.

امام جمعه کجور افزود: در اکثر جاهای کجور وضعیت بهداشت محیط زیست اصلا زیبنده کجور نیست و شوراها و دهیاران باید در این‌ باره توجه بیشتری از خود به خرج دهند.

انتهای پیام/ع10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول