اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارائه آخرین دستاوردهای 3 سفر هیئت دولت به استان‌ها

جشنواره خدمت از امروز در مشهد آغاز به‌کار کرد

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با یک صدمین سفر هیئت دولت به استان‌ها، جشنواره خدمت با هدف ارائه آخرین دستاوردهای سفرهای استانی، از امروز در مشهد آغاز به‌کار کرد.

جشنواره خدمت از امروز در مشهد آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، رضا عبدالملکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان‌رضوی با اعلام این خبر، اظهار داشت: در این جشنواره که از سوی نهاد ریاست جمهوری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد و در فضایی به مساحت 20 هزار مترمربع برگزار می‌شود، ثمرات سه دوره سفرهای استانی هیئت دولت از سوی 30 وزارتخانه و سازمان دولتی و 31 استانداری در قالب 61 غرفه، در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

معاون استاندار خراسان‌رضوی گفت: مراسم آغاز به کار رسمی این جشنواره، ساعت 16 عصر امروز، پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 91 با حضور وزیر کشور در محل سالن عطار نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از روز جمعه 22 اردیبهشت، بازدید از نمایشگاه برای همگی زائران و مجاوران بلامانع است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان‌رضوی ساعات فعالیت این نمایشگاه را صبح‌ها از ساعت 9.30 دقیقه تا 12.30 دقیقه و عصرها از ساعت 17.30 دقیقه تا 22.30 دقیقه اعلام کرد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول