اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌زهرا:

واردکنندگان فرهنگ بیگانه خائن هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌زهرا گفت: اگر امروز شخصی با سهل‌انگاری سبب شود تا بیگانگان فرهنگ خود را وارد کشور کنند، قطعا خائن است.

واردکنندگان فرهنگ بیگانه خائن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، حجت‌الاسلام مهدی عباسی چهارشنبه شب در همایش حکمت مطهر که در سالن اجتماعات خانه فرهنگ دانسفهان برگزار شد، اظهار کرد: راه شهید مطهری و منش و سیره وی همچنان به عنوان یک شاخص و معیار حقیقی برای نسل امروز مطرح است و کسی نمی‌تواند این حرف را انکار کند.

وی اضافه کرد: این نابغه و مغز متفکر جهان اسلام به خوبی نشان داد که می‌توان با تولید آثار و محتواهای صحیح سبب اعتلا و عزت اسلام و مسلمین شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا عنوان کرد: ساده‌زیستی و دوری از تجمل‌گرایی موجب شد تا علامه مطهری در نزد همگان محبوب و فکر و ایده‌اش در همه جا مورد رضایت و مقبولیت قرار گیرد.

عباسی تألیف ده‌ها جلد آثار سودمند و مقالات پژوهشی مفید را حاصل عمر این شهید بزرگوار دانست و بیان کرد: کتاب‌هایی مانند عدل الهی و حجاب که توسط این شهید بزرگوار به نگارش در آمده، امروز مانند مرواریدهایی گرانبها برای کشور سودمند و افتخار آفرین است.

وی با بیان اینکه علامه مطهری هیچگاه دچار انحراف و کج‌روی نشد و در هر حال با اطاعت از خداوند متعال و کسب تقوا در صراط اصلی دین قدم می‌گذاشت، افزود: لحظه لحظه زندگانی استاد مطهری برای جوانان و نوجوانان امروز جامعه ما مایه پند و عبرت‌گیری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به توطئه‌چینی‌های استکبار و نقشه‌های شوم آنان برای جوانان امروزی و ضرورت نشر ارزش‌های دینی تصریح کرد: دشمنان و غرب هیچگاه در اهداف پلید و شومی که دنبال می‌کنند، کوتاه نمی‌آیند بلکه این ما هستیم که باید با کسب تقوا و تجهیز خود به سلاح معنوی ایمان به نبرد با فرهنگ‌های غربی و بیگانه رفته و موجب سربلندی و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای دیگر جهان شویم.

عباسی اضافه کرد: اگر امروز شخصی با سهل‌انگاری سبب شود تا بیگانگان فرهنگ خود را وارد کشور کنند، قطعا خائن بوده و موجب ضربه به اعتقادات و ارزش‌های دینی رایج در کشور می‌شود.

وی توجه بیشتر دولتمردان و مسئولان کشوری را برای نشر اصول دینی در بین جوانان بسیار لازم و ضروری دانست و عنوان کرد: ارائه آثار و همچنین کتب ارزشمند و ناب شهید مطهری برای نسل جوان انقلاب اسلامی یکی از اصلی‌ترین و برجسته‌ترین راه‌هایی است که می‌تواند جوانان کشور را در برابر تهاجمات فرهنگی و ارزشی غرب ایمن کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا با بیان احادیثی از ائمه اطهار پیرامون لزوم اتحاد و همبستگی برای پیشبرد اهداف اسلامی در جهان خاطرنشان کرد: قرآن کریم و دین مبین اسلام سفارش کرده که مسلمانان تنها در صورتی می‌توانند به پیروزی و عزت حقیقی دست پیدا کنند که وحدت داشته و هیچگاه از کنار یکدیگر دور نشوند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول