اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گروه تئاتری پژوهش مهر

نمایش کمدی «کنسرت اکتیو» به صحنه می‌رود

خبرگزاری فارس: از روز 23 اردیبهشت‌ماه نمایش کمدی «کنسرت اکتیو» از گروه تئاتری پژوهش مهر به صحنه می‌رود.

نمایش کمدی «کنسرت اکتیو» به صحنه می‌رود

رادمهر کشانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: داستان این تئاتر در فضای ارکستری رخ می‌دهد و در ابتدای داستان رهبر گروه ارکستر سمفونیک به همراه نوازندگان که سازهای ایرانی به همراه دارند، وارد صحنه می‌شوند.

وی افزود: در اجرای هر قطعه توسط این گروه اتفاق طنزی رخ می‌دهد که مربوط به مشکلات وادی موسیقی است.

کارگردان تئاتر کمدی کنسرت اکتیو درباره ادامه داستان بیان داشت: در انتهای نمایش مشخص می‌شود که تمام افراد نوازنده دیوانه بوده‌اند و پرستاری وارد شده و آنها را از صحنه خارج می‌کند، سپس گروه نوازنده اصلی به روی صحنه می‌آیند و به اجرای موسیقی می‌پردازند.

وی تصریح کرد: دکور این نمایش شامل 30 نوازنده است که 12 عدد از آنها بازیگر هستند و بقیه به شکل ماکت کار شده‌اند.

کشانی درباره اهداف خود از اجرای این تئاتر تصریح کرد: در کارهایی که تاکنون انجام داده‌ام سعی داشتم نگاهی منتقدانه و ریز‌بینانه به بسیاری از مسائل نامحسوس اطراف داشته و آنها را در کارهایم انعکاس دهم.

وی اضافه کرد: به سبب علاقه‌ای که به موسیقی ایرانی دارم بر آن شدم که نگاه تحلیلی به این هنر ارزنده بیندازم و مسائلی که سبب آفت موسیقی شده را با بیانی طنز‌گونه به نمایش درآورم.

سرپرست گروه پژوهش مهر با بیان اینکه این ایده پس از دیدن چندین کنسرت و شنیدن کارهای جدیدی که در زمینه موسیقی به بازار عرضه شده به ذهنم خطور کرد، گفت: پس از آن به این فکر افتادم که این مشکلات شاید به مرور زمان آن‌قدر با موسیقی خو بگیرد که دیگر چیزی از آن تنه سترگ باقی نماند و با طراحی این نمایش سعی کردم رسالت خود را در راستای آگاهی‌دهی به جامعه ایفا کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم اهالی موسیقی نیز با نگاهی واقع‌بینانه و منصفانه این تئاتر کمدی را که دوازدهمین کار خصوصی گروه تئاتر پژوهش مهر است، ببینند.

وی درباره عوامل این نمایش نیز بیان داشت: این اثر با صدای امیر مسیبی، به نویسندگی و کارگردانی رادمهر کشانی، اجرای نور و موسیقی از  بهاره مهدوی و مدیریت صحنه فرید رادفر به صحنه می‌رود.

کشانی افزود: همچنین رادمهر کشانی، ایمان نقیه، عباس اسدی، فرید رادفر، جواد مدنی، سحر گل‌شیرازی، پدرام مکوندی، مرجان مسیبی و محدثه فرمان‌آرا در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

به گزارش فارس، تئاتر کمدی «کنسرت اکتیو» به کارگردانی رادمهر کشانی از روز یک‌شنبه 23 اردیبهشت‌ تا دوم خرداد‌ماه از ساعت 8 شب در تالار فرشچیان اصفهان واقع در ابتدای خیابان توحید اجرا می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول