اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور استان البرز:

مسافران نوروزی پیش از سفر از وضعیت راه‌ها اطلاع یابند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور استان البرز اعلام کرد: با توجه به بارش برف در محورهای کوهستانی این استان، لازم است که مسافران نورزی پیش از عزیمت به مقصد از وضعیت راه‌های البرز اطلاع یابند.

مسافران نوروزی پیش از سفر از وضعیت راه‌ها اطلاع یابند

حبیب کمالوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی روزهای اخیر مسافران نوروزی بسیاری مرحله نخست سفرها را آغاز کرده و هم‌اکنون محورهای برون‌شهری استان البرز با حجم زیاد خودروها رو به ‌رو است.

وی با اشاره به وضعیت آب و هوای کشور و به طبع آن استان البرز اظهار داشت: در این فصل از سال تغییرات بسیاری در وضعیت جوی ایجاد می‌شود و بارش‌های ناگهانی برف این امر را اثبات می‌کند.

این فرمانده ارشد پلیس ادامه داد: بنابراین ممکن است ناگهان به دلیل بارش برف و یا هر مشکل دیگری راه‌های استان البرز به صورت موقت بسته شود، بر این اساس مسافران نوروزی باید پیش از عزیمت به سمت مقصد از وضعیت راه‌ها و باز بودن آنها اطلاع یافته و سپس اقدام به عبور از محورهای استان البرز کنند.

کمالوند تأکید کرد: خوش‌بختانه اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه انجام شده و مأموران راهور و هم‌چنین اداره راه در تلاش هستند تا ضمن باز کردن معابر کوهستانی، وضعیت جوی این مناطق را به اطلاع مردم برسانند.

وی در ادامه به لزوم تجهیز خودروها به امکانات ایمنی مانند زنجیر چرخ و هم‌چنین اطلاع از تجهیزات گرمایشی خودروها پیش از آغاز سفر گفت: مأموران پلیس از ادامه تردد خودروهای فاقد امینی به ویژه زنجیر چرخ در معابر استان البرز جلوگیری می‌کنند.

رئیس پلیس راهور استان البرز تأکید کرد: بنابراین مسافران نوروزی پیش از آنکه سفر خود را آغاز کنند، باید از وضعیت خودروی خود اطلاع یافته تا در طول مسیر با مشکلی مواجه نشوند.

کمالوند با اشاره به کاهش تصادفات جاده‌ای در 2 روز گذشته در محورهای برون شهری استان البرز اظهار داشت: خوش‌بختانه با همکاری و تعامل مردم و پلیس و هم‌چنین همکاری راهور و بخش‌های مسئول در راهداری‌ها، طی روزهای اخیر شاهد کاهش تصادفات بوده‌ایم.

وی در پایان گفت: مهمترین درخواست ما از مردم این است که در طول مسیر ضمن توجه جدی به قوانین راهنمایی و رانندگی با مأموران پلیس راهور همکاری داشته تا سفری بی‌خطر را تجربه کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول