اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور البرز و تهران:

ترافیک در روز اول مهر کنترل میشود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور استان‌های تهران و البرز گفت: با تمهیدات اندیشیده شده معضل ترافیک در روز اول مهر از سوی پلیس استان‌های تهران و البرز کنترل خواهد شد.

ترافیک در روز اول مهر کنترل میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حبیب کمالوند بعدازظهر امروز در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای ارائه خدمات به دانش‌آموزان و به موقع رسیدن آنان سر کلاس‌های درس براساس تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در روزهای نخست مهر ماه معضل ترافیک کنترل بیشتری خواهد شد.
وی ادامه داد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده و با به کارگیری تمام توان سعی خواهد شد گامی اساسی در جهت کاهش معضل ترافیک این استان‌ها در این روزها برداشته شود.
این مسئول گفت: در این راستا با به کارگیری بیشتر نیروهای انسانی و امکانات خود سعی می‌شود تا شهروندان در این استان‌ها کمترین مشکلات را در ترددهای خود در سطح شهر داشته باشند.
کمالوند تأکید کرد: با توجه به تجربیات سال‌های گذشته و براساس پیش‌بینی‌های انجام شده در روزهای اول مهر افزایش 20 درصدی ترافیک را خواهیم داشت که رفع این معضل علاوه بر به کارگیری امکانات و توان پلیس در سطح شهر مشارکت و همکاری مردم و شهروندان را نیز می‌طلبد.
وی تصریح کرد: در این راستا لازم است تا شهروندان حتی‌الامکان در روزهای آغازین بازگشایی مدارس از خودروهای شخصی استفاده نکرده و برای تردد در سطح شهر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
کمالوند یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی‌ها و همچنین به کارگیری تدابیر اتخاذ شده سرویس مدارس از خودروهای مناسب و همچنین مورد تأیید راهنمایی و رانندگی استفاده خواهد شد.
وی داشتن معاینه فنی و صلاحیت راننده خودرو را از مهمترین عوامل در تأیید رانندگان به منظور سرویس مدارس عنوان کرد.
رئیس پلیس راهور البرز و تهران نصب برچسب‌های ویژه برای خودروهای سرویس‌ مدارس را از دیگر اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی برای افزایش ضریب ایمنی در این زمینه عنوان کرد.
کمالوند در پایان از نصب تجهیزات الکترونیکی در شش تقاطع غیرهمسطح خبر داد و گفت: این اقدام به منظور کنترل ترافیک انجام شده است.
انتهای پیام/ل 20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول