اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کنفرانس بین‌المللی تجارت الکترونیک:

تجارت سنتی تسلیم تجارت الکترونیک می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کنفرانس بین‌المللی تجارت الکترونیک گفت: در برخی کشورها تجارت سنتی برای مدتی توانسته در برابر دنیای تجارت الکترونیک مقاومت کند، اما در نهایت این نوع تجارت در برابر خدمات دنیای مجازی تسلیم می‌شود.

تجارت سنتی تسلیم تجارت الکترونیک می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جعفر مهراد بعد از ظهر امروز در کنفرانس بین‌المللی تجارت الکترونیک در شیراز اظهار داشت: با برداشته‌شدن مرزها در دنیای مجازی و سرعت عمل آن، بنگاه‌های اقتصادی توانسته‌اند به خوبی ارتباط برقرار کنند و از خدمات یکدیگر در جهان مطلع شوند.

وی گفت: حدود یک دهه است که نظام‌های سنتی کسب و کار مغلوب دنیای مجازی شده‌اند و به روشنی فعالیت‌های اقتصادی خود را تغییر داده‌اند.

مهراد اضافه کرد: دنیای مجازی دردسرهایی برای کاربران و دست‌اندرکاران بنگاه‌های اقتصادی به ارمغان آورده که اگر دولت‌ها و مسئولان تجارت الکترونیک توان مقابله با آن را نداشته باشند ممکن است تجارت الکترونیک کشورشان دچار آسیب شود.

رئیس کنفرانس بین‌المللی تجارت الکترونیک تصریح کرد: بسیاری از دست‌اندرکاران داخلی و خارجی درباره خدمات تجارت الکترونیک و بیمه بانکداری آنلاین هم‌عقیده هستند و این خدمات را در قرن حاضر تضمین‌کننده بقای صنعت بیمه و تجارت و بانکداری می‌دانند، هر چند گاهی همین دنیای مجازی باعث سرخوردگی مشتریان از نکات منفی آن می‌شود اما باید این فناوری کنترل و مدیریت شود.

وی تصریح کرد: در ایران این کنفرانس نخستین نشستی است که بعد از فرمایش‌های رهبری معظم مبنی بر تامین شورای عالی فضای مجازی برگزار می‌شود که به این دلیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به فراگیرشدن تجارت الکترونیک در جوامع امروزی خاطرنشان کرد: تجارت الکترونیک و خدمات آنلاین بیمه و بانکداری ابتدا توانست خدمات لازم را در فضای سازمانی خود انجام دهد، اما اکنون این خدمات از آن‌ها گرفته شده به طوری که امروزه همگی ما می‌توانیم تجارت الکترونیک و خدمات بانکداری را به صورت آنلاین از پشت میزمان انجام دهیم.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول