اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان قم خبر داد:

افزایش امنیت تجارت الکترونیک از طریق پست

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست استان قم گفت: شرکت پست در بحث تجارت الکترونیک با فروشگاه‌‌هایی وارد قرارداد می‌شود که مجوز بازرگانی داشته باشند.

افزایش امنیت تجارت الکترونیک از طریق پست
محمدحسین رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به بحث تجارت الکترونیک در قم اظهار داشت: در رابطه با این امر شرکت پست با 20 شرکت بزرگ مانند ره‌نما، کلبه کتاب و... طرف قرارداد بود و خدمات آنها را انجام می‌داد اما در سال جدید شرکت پست خود به یک فروشگاه بزرگ به نام ای بازار تبدیل شد.
وی ادامه داد: اداره‌کل پست استان در سال جاری طبق سهمیه تعیین شده باید با 150 فروشگاه در استان قم قرارداد منعقد کرده و نسبت به فروش محصولات آنها از طریق بازارچه الکترونیکی اقدام کند.
مدیرکل پست استان قم با بیان اینکه تاکنون اداره‌کل پست استان موفق به انعقاد قرارداد با دو شرکت شده است، گفت: درصدد هستیم با بوستان کتاب و سایر نشریات مذاکره کرده و مزایای پست الکترونیک را که از قابلیت بیشتری نسبت به فروشگاه‌های دیگر برخوردار است، مطرح کنیم.
وی با بیان اینکه بهره‌‌مندی از تجارت الکترونیک از ایمنی بیشتری برخوردار است، خاطرنشان کرد: شرکت پست در بحث تجارت الکترونیک با فروشگاه‌‌هایی وارد قرارداد می‌شود که مجوز بازرگانی داشته باشند.
رحیمی تصریح کرد: افرادی که قصد دارند وارد سایت شوند و مرسوله اینترنتی را از بازارچه‌های پست دریافت کنند باید اقدام به ثبت‌نام در سایت کرده و کد ملی خود را اعلام کنند تا سوء استفاده‌هایی که در برخی خریدهای اینترنتی اتفاق می‌افتد در شبکه پستی و «ای بازار پستی» وجود نداشته باشد.
وی تصریح کرد: 5 هزار و 792 فقره ترافیک مرسولات اینترنتی اداره پست در سه ماهه اول سال جاری توسط فروشگاه‌های مستقر در استان قبول و به سراسر کشور ارسال شده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول