اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد انتخابات گلستان:

انتخابات الکترونیکی نمایانگر یک توانمندی فنی در جامعه است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد انتخابات استان گلستان گفت: برگزاری انتخابات الکترونیکی در عرصه سیاسی و اجتماعی نمایانگر یک توانمندی فنی در جامعه است.

انتخابات الکترونیکی نمایانگر یک توانمندی فنی در جامعه است

سید قاسم حسینی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: بهره‎مندی از این سیستم مکانیزه سبب سرعت، دقت و سلامت انتخابات می‎شود و بر اساس آن اعلام نتیجه در حداقل زمان ممکن اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری انتخابات تمام مکانیزه باعث پرهیز از هرگونه شائبه‎ای که شاید به ذهن مردم برسد خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات گلستان از آمادگی همه ساز و کارهای لازم برای برگزاری یک انتخابات خوب، رقابتی، قانونی و سالم در حوزه انتخابیه خبر داد و عنوان کرد: شرایط خوبی اکنون در مرحله دوم انتخابات مهیا شده است.

حسینی یکی از تفاوت‎های این مرحله از انتخابات را در بخش ساختاری عنوان کرد و بیان داشت: شیوه برگزاری انتخابات تمام مکانیزه و الکترونیکی در این مرحله نشان از رشد و توانمندی بالای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه در بخش فناوری اطلاعات دارد.

وی تاکید کرد: در عرصه انتخابات که شاهد یک مشارکت عمومی هستیم لازم بود تا این پیشرفت و تکنیک در این بخش ایجاد شود که به لطف الهی می‎بینیم این اقدام به خوبی انجام شده و در حال برگزاری یک انتخابات سالم هستیم.

دبیر ستاد انتخابات گلستان اضافه کرد: با توجه به اینکه در مرحله اول یک حوزه انتخابیه در استان گلستان به طور مکانیزه و با موفقیت انجام شد در مرحله دوم نیز به خاطر توانایی خوبی که دست‎اندرکاران اجرای انتخابات در استان نشان دادند توفیقی حاصل شد تا این مرحله در حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا به صورت الکترونیکی انجام شود.

حسینی اذعان داشت: با توجه به بار فنی بالایی که این شیوه و سیستم برخوردار است قطعا از هرگونه رأی‎گیری تکراری جلوگیری می‌شود و سرعت بالای این اقدام سبب صرفه‎جویی در وقت و کاهش هزینه‎هاست که همه این‎ها از مؤلفه‎ها و شاخصه‎های انتخابات الکترونیک است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول