اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‌گیرد

افتتاح ورزشگاه بزرگ میانرود شیراز

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار فارس گفت: با تلاش و همکاری وزارت ورزش و جوانان، ورزشگاه بزرگ میانرود شیراز با تخصیص اعتبار 500 میلیارد ریالی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح ورزشگاه بزرگ میانرود شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن اردکانی بعد از ظهر امروز در حاشیه همایش فعالان حوزه اندیشه‌ورزی شهید مطهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توجه به روح و سلامتی جوانان، 170 طرح عمرانی درحوزه ورزش فارس در دست احداث است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها شاهد تحول چشم‌گیری در زمینه زیرساخت‌های ورزشی در این استان هستیم.

اردکانی خاطرنشان کرد: از جمله مهم‌ترین اهداف استانداری فارس توجه به جوانان و ترویج فرهنگ خودباوری و روحیه کار و تلاش در میان اقشار مختلف جامعه است.

وی با اشاره به اینکه اندیشه و افکار استاد شهید مرتضی مطهری در تبیین و ایجاد زیرساخت‌های فکری انقلاب اسلامی به‌ویژه جوانان نقش اساسی و کلیدی ایفا کرده است، افزود: توجه به زیرساخت‌های فکری متعلق به یک دوره و عصر ویژه‌ای نیست و برگرفته از اندیشه‌های قرآنی و اسلامی طی هزار و 400 سال ظهور اسلام بوده است.

معاون عمرانی استاندار فارس تصریح کرد: باید با دوری از موازی‌کاری و تاسی از اندیشه ناب شهید مطهری، جوانان تشنه را از خط فکری وی سیراب کنیم.

اردکانی بیان داشت: برپایی چنین همایش‌هایی در تدوین و ترویج فرهنگ اسلامی میان جوانان و دیگر اقشار جامعه تاثیرگذار بوده و استاندار فارس نیز حامی و علاقمند به استمرار این‌گونه همایش‌ها در این استان است.

وی اضافه کرد: بازخوانی کتاب‌های استاد شهید مرتضی مطهری برای آحاد جامعه به ویژه برای نسل جوان ضروری است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول