اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

هدف‌گذاری آموزش و پرورش رسیدن به جایگاه برتر در المپیادهاست

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: هدف‌گذاری ما در آموزش و پرورش رسیدن به جایگاه‌های برتر المیپادها و جشنواره‌های کشوری در سال جاری است.

هدف‌گذاری آموزش و پرورش رسیدن به جایگاه برتر در المپیادهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده صبح امروز در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: اردبیل استعدادهای نهفته آموزشی فراوانی دارد که در صورت بروز و ظهور این استعدادها ما می‌توانیم جایگاه‌های برتر کشوری را در المپیادها از آن خود کنیم.

وی با اشاره به اینکه مناطق 19گانه استان اردبیل موظف به اجرای تمام بندهای سند تحول بنیادین هستند، افزود: این سند نقشه راه رسیدن دستگاه تعلیم و تربیت به جایگاه عظیم علمی در چند سال آینده است و تربیت دانش‌آموزانی در تراز حیات طیبه اسلامی در آن پیگیری می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در سند تحول بنیادین به عنصر معلم به عنوان اصلی‌ترین رکن آموزش و پرورش توجه ویژه شده است، ابراز داشت: معلم در صدر و راس برنامه‌های آموزشی قرار دارد و ما باید با تربیت نیروی انسانی سالم زمینه را برای تربیت دانش‌آموزان دینی و اسلامی فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: امسال در سایه وجود استعدادهای دانش‌آموزان استان و توانمندی‌های معلمان شاهد کسب رتبه‌های برتر کشوری در زمینه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی، هنری، المپیادها و جشنواره‌ها خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با هدف توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در سال تحصیلی آینده 50 درصد دانش‌آموزان دوره متوسطه این استان جذب هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش می‌شوند.

محمودزاده بیان داشت: در هفته معلم شاهد دیدار استاندار اردبیل با هنر‌آموزان و هنرجویان هنرستان رازی ناحیه دو اردبیل بودیم و این بیانگر عزم مسئولان استانی برای حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

این مسئول افزود: مجموعه آموزش و پرورش استان اقدامات موثری را در این زمینه از جمله فرهنگ‌سازی در جامعه از طریق معلمان و دانش‌آموزان، خریداری از تولید ملی برای تجهیز مدارس و استفاده از کالای ایرانی در احداث فضاهای آموزشی و پرورشی و ملزومات اداری آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این همایش در زمینه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و طرح نظارت جامع، برگزاری جشن بزرگ شکوفایی قرآن، اجرای مرحله استانی بازی‌های بومی و محلی دانش‌آموزان مدارس راهنمایی و متوسطه دخترانه و پسرانه مناطق عشایری در منطقه جعفرآباد، برگزاری جشن تکلیف به صورت استانی و طرح راهبردی و توسعه کمی، کیفی مدارس ماندگار تبادل نظر شد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول