اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه:

450 دستگاه اتوبوس اصفهان دارای کولر است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: در حال حاضر تنها 450 دستگاه اتوبوس موجود در شهر اصفهان دارای کولر است و هر سال با نزدیک شدن فصل گرما تمام اتوبوس‌های کولردار سرویس‌دهی می‌شود.

450 دستگاه اتوبوس اصفهان دارای کولر است

سیدعباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار و 300 دستگاه اتوبوس در سطح شهر سرویس‌دهی به شهروندان را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه کولردار شدن تمام اتوبوس‌های فعال در سطح شهر از مهم‌ترین مطالبات شهروندان است، اضافه کرد: درصد بالایی از اتوبوس‌های اصفهان فاقد کولر بوده و با ایجاد برخی از تغییرات این اتوبوس‌ها نیز می‌توانند از امکاناتی مانند کولر برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه تصریح کرد: در حال حاضر تنها 450 دستگاه اتوبوس موجود در شهر اصفهان دارای کولر است و هر سال با نزدیک شدن فصل گرما تمام اتوبوس‌های کولردار سرویس‌دهی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این شرکت در نظر دارد که تمام اتوبوس‌هایی که وارد شهر می‌شوند از امکاناتی مانند کولر برخوردار باشند، ادامه داد: کولردار شدن اتوبوس‌های مستهلک و با عمر بسیار نیز برای این ناوگان مقرون به صرفه نیست و تجهیز این اتوبوس‌ها به کولر و سیستم‌های خنک‌کننده هزینه بسیاری را برای اتوبوس‌رانی و شهرداری دربر دارد.

روحانی با اشاره به اینکه در سال جاری 40 دستگاه اتوبوس BRT وارد ناوگان اتوبوس‌رانی می‌شوند، تاکید کرد: تمام این اتوبوس‌ها با هزینه شهرداری و ناوگان اتوبوس‌رانی وارد شهر می‌شوند و اعتباری از سوی دولت برای خرید این اتوبوس‌ها اختصاص داده نشده است.

وی با اشاره به اینکه این ناوگان قصد خرید 50 دستگاه اتوبوس دیگر را برای شهر اصفهان دارد، افزود: سال گذشته نیز 60 دستگاه اتوبوس 12 متری و 40 دستگاه اتوبوس BRT نیز وارد ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان شده است که تمام این اتوبوس‌ها از امکانات جدید برخوردار هستند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول