اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند:

دماوند از داشتن سند چشم‏انداز بالادستی محروم است

خبرگزاری فارس: شهردار دماوند گفت: متأسفانه شهر دماوند با سابقه تاریخی طولانی از داشتن سند چشم‏انداز بالادستی محروم است.

دماوند از داشتن سند چشم‏انداز بالادستی محروم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مرتضی همتی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان فرهنگی شهرستان دماوند اظهار داشت: بروز و ظهور چنین نقصی فقدان هدف و مسیری مشخص برای توسعه همه‏جانبه این خطّه را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: از این رو، شهرستان دماوند بدون شک نیازمند تعریف یک سند چشم‏انداز بالادستی برای یک بازه زمانی مشخص به منظور هدف‏بخشی به نوک پیکان امور اجرایی در حوزه‏های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

همتی اضافه کرد: وجود چنین سندی که تحقق آن در سایه مساعدت‏های مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری دور از دسترس نیست، می‏تواند همه توانمندی‏های بالقوه منطقه را در چارچوب‏های تعریف شده معین کند و سپس به فعالیت وا‌ دارد.

شهردار دماوند اقدامات اجرایی این شهرستان را در سیطره سلیقه و ظرفیت مدیران خواند و افزود: اقدامات اجرایی، در حال اجرا یا انجام شده سنوات گذشته شهرستان دماوند در خلأ چنین سند چشم‏اندازی صرفا بر اساس سلایق و ظرفیت‏های مدیران دستگاه‏های متعدد و بی‏شک به صورت مقطعی صورت اجرایی به خود گرفته است یا می‏گیرد.

وی تصریح کرد: مدیر دستگاهی مانند فرهنگ و ارشاد اسلامی با در نظر گرفتن سمت و سوی علاقه خود به امور سینمایی، اجرای طرح‏های در این رابطه را در دستور کار خود قرار می‏دهد؛ اما پس از گذشت دوره کاری این مدیر و تغییر در بدنه دستگاه مذکور ممکن است مدیر بعدی با سلایق و ظرفیت‏های متفاوتی همه این اهداف و برنامه‌ها را با تغییری اساسی مواجه کند.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول