اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سازمان لیگ دوچرخه‌سواری کشور:

برای معرفی و حمایت قادر میزبانی هیچ مشکلی وجود ندارد

خبرگزاری فارس: دبیر سازمان لیگ دوچرخه‌سواری کشور گفت: قادر میزبانی از دوچرخه‌سواران مطرح است که به علت مشکل پزشکی که از ناحیه کمر داشت، نیاز به استراحت دارد و لیگ برای معرفی و حمایت از وی هیچ مشکلی ندارد.

برای معرفی و حمایت قادر میزبانی هیچ مشکلی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید عطاالهی در حاشیه برگزاری مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری کشور در یزد در نشستی خبری اظهار داشت: قادر میزبانی از دوچرخه‌سواران مطرح و افتخارآفرین کشور است و سازمان لیگ هیچ مشکلی با ایشان ندارد و اکنون به روند استراحت و بهبود وی کمک می‌کند.

وی در مورد دوپینگ دوچرخه‌سواری نیز عنوان کرد: دوچرخه‌سواری از ورزش‌های سنگینی است که متاسفانه با پدیده دوپینگ نیز مواجه است و افسران تست دوپینگ اعلام کرده‌اند که حتی از ورزشکاران در حال تمرین نیز تست گرفته شود.

عطاالهی تاکید کرد: بر همین اساس علنی کردن مسئله دوپینگ و مضرات آن وظیفه همه ماست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یزد شهر  دوچرخه‌هاست، عنوان کرد: شرایط میزبانی در یزد بسیار خوب است اما به هر حال رشته دوچرخه‌سواری از آنجا که برای اجرا به جاده نیاز دارد، با مشکلات بیش‌تری مواجه است.

سرپرست اجرایی و ناظر فنی برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ کشور نیز در این نشست اظهار داشت: ایران سه سهمیه برای بازی‌های المپیک 2012 لندن دارد که یک دوچرخه‌سوار در تایم‌تریل 50 کیلومتر در این رقابت‌ها رکاب خواهد زد.

سیدناصر سعیدنامه عنوان کرد: قرار شد در قسمت تایم‌تریل که در یزد برگزار شد، به نوعی مسابقه مقدماتی بازی‌های المپیک باشد بر همین اساس جاده‌های یزد مورد بررسی قرار گرفت و جاده‌ سیمان تجارت برای برگزاری این رقابت‌ها انتخاب شد.

وی با بیان اینکه بهترین داوران برای برگزاری این مسابقات انتخاب شده بودند، افزود: در این رقابت‌ها "حقی" توانست با کم‌تر از دو دقیقه اختلاف به مقام قهرمانی برسد و به مسابقات المپیک لندن راه پیدا کند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول