اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

همایش "شاخه طوبی" در شاهرود برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: همایش "شاخه طوبی" به همت مؤسسه آتیه سبز و با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، در شاهرود برگزار می‏شود.

همایش "شاخه طوبی" در شاهرود برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان پیش از ظهر امروز در این‌باره به خبرنگاران گفت: توانمندسازی همسران در مدیریت خانواده از مهم‏ترین اهداف برگزاری این همایش است.

حجت‏الاسلام علی شکری ادامه داد: دهن‏بینی و شکاکی، مدیریت مالی، رفیق‌بازی، وعده‏های فراموش شده شب خواستگاری، غرغر و نق‏نق و لج‏بازی و یک‏دندگی از مهم‏ترین موضوعات همایش "شاخه طوبی" است.

وی تصریح کرد: این همایش 21 اردیبهشت‌ماه جاری از ساعت 17 تا 20 با حضور ابوالفضل شیرازی، استاد برجسته کشوری در تالار شهید بهشتی شاهرود برگزار می‏شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: اداره بهزیستی و شهرداری شاهرود نیز در برگزاری این همایش مشارکت دارند.

* برگزاری قرائت سطح 5 قرآن کریم در دامغان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان نیز از برگزاری نخستین دوره قرائت سطح پنج قرآن کریم در سال جاری در این شهرستان خبر داد.

حجت‏الاسلام مصطفی تقوی در گفت‏وگو با خبرنگاران افزود: در این دوره، دروس صوت و لحن پیشرفته توسط استاد غلام‏رضا شاه‏میوه، از استادان برجسته کشوری و صاحب کتاب "هنر تلاوت" تدریس می‏شود.

وی با بیان اینکه دوره آموزشی قرائت سطح پنج قرآن کریم در قالب 80 ساعت و به صورت فشرده برگزار می‏شود، اظهار داشت: در این دوره، 17 نفر از قبول‏شدگان قرائت سطح چهار شرکت دارند.

تقوی با اشاره به ضرورت گسترش کیفی فعالیت‏های قرآنی، برگزاری دوره‏های آموزشی قرآن کریم را از محوری‏ترین و مهم‏ترین فعالیت‏های عرصه قرآنی دانست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان اظهار داشت: جوانان باید قدر این فرصت‏ها را دانسته و از لحظه لحظه عمر خود استفاده کافی ببرند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول