اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

مسابقات جایزه بزرگ پرتاب‌ها در چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم دو و میدانی چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات کشور جایزه بزرگ پرتاب‌ها از فردا در چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود.

مسابقات جایزه بزرگ پرتاب‌ها در چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود

ولی‌الله محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: مسابقات جایزه بزرگ پرتاب‌ها از فردا با حضور 80 ورزشکار کشور در شهرکرد آغاز می‌شود.

وی افزود: این مسابقات که حکم انتخابی المپیک لندن را دارد از جذابیت‌های بالا و سطح کیفی  برخوردار است.

محمودی با بیان اینکه این مسابقات تا 22 اردیبهشت ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: این مسابقات در رشته‌های پرتاب دیسک، نیزه، چکش و وزنه برگزار می‎شود.

سرمربی تیم دو و میدانی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از191 ورزشکار دو و میدانی‌کار فعال در این استان 148 نفر در بخش آقایان و 43 نفر در بخش بانوان در حال فعالیت هستند.

محمودی افزود: این تعداد ورزشکار در شهرستان‌های بروجن، کیار، شهرکرد، فرخشهر، گندمان، فارسان و سامان دارای فعالیت هستند که در این میان شهرستان بروجن، کیار، شهرکرد به ترتیب فعال‌ترین شهرهای ورزشی استان در بخش دو و میدانی به شمار می‌روند.

وی، نبود پیست تمرین دو و میدانی را در برخی از شهرهای استان از مهم‌ترین مشکلات فراروی این ورزش دانست و گفت: در حال حاضر شهرهای بروجن، فرخشهر، هفشجان و شهرکرد دارای پیست دو و میدانی هستند و شهر سامان نیز مقدمات زیرسازی‌های کار انجام اما هنوز امکانات و استاندارهای لازم در این راستا اعمال نشده است.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول