اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دوچرخه‌سواری کشور/

مس کرمان قهرمان تایم‌تریل انفرادی شد

خبرگزاری فارس: نخستین مرحله از رقابت‌‌های لیگ دوچرخه‌‌سواری جوانان در مواد جاده با قهرمانی رکابزنی از تیم مس کرمان پی‌گیری شد.

مس کرمان قهرمان تایم‌تریل انفرادی شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، نخستین مرحله از رقابت‌های لیگ دوچرخه‌‌سواری جوانان در مواد جاده صبح سه ‌شنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه در ماده تایم تریل انفرادی پی‌گیری شد که در پایان "مهدی عباداللهی" از تیم مس کرمان با زمان 27 دقیقه و 40 ثانیه و 94 صدم ثانیه سریع‌تر از سایرین مسافت 20 کیلومتری مسابقه در جاده کارخانه سیمان تجارت مهریز را پیمود و قهرمان شد.

"پیمان امیدوار" از تیم ترافیک تهران با زمان 27 دقیقه و 59 ثانیه و 54 صدم ثانیه حائز رتبه دوم شد و "مهدی دلگاری" از تیم پتروشمی تبریز با زمان 28 دقیقه و 28 ثانیه و ده صدم ثانیه نیز در جایگاه سوم ایستاد.

این رقابت ‌ها با حضور 28 نفر از تیم‌های کاشی پرسیولیس یزد، مهرطلبان یزد، هیئت گلستان، هیئت بروجرد، هیئت نهاوند، مس کرمان، ترافیک تهران، هیئت قزوین، هیئت زنجان، پتروشیمی تبریز، هیئت اصفهان، هیئت خراسان‌جنوبی، هیئت خراسان‌رضوی و سیمرغ نیشابور برگزار شد.

این مسابقات فردا با برگزاری مسابقات استقامت در مسیر کمربندی جدید یزد به تفت دنبال خواهد شد.

نخستین مرحله از رقابتهای لیگ برتر دوچرخه‌سواری در مواد جاده نیز با قهرمانی تیم پتروشیمی تبریز در رده‌بندی مجموع تیمی به اتمام رسید.

این مسابقات که از یک‌شنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه به میزبانی یزد آغاز شده بود، پس از دو روز رقابت در مواد تایم‌تریل انفرادی و استقامت، با قهرمانی تیم پتروشیمی تبریز در رده‌بندی تیمی به کار خود پایان داد.

در پایان این مسابقات تیم پتروشیمی با کسب 412 امتیاز جایگاه نخست جدول رده‌بندی تیمی را به دست آورد، تیم دانشگاه آزاد با 354 امتیاز دوم شد و تیم‌های پیکان تهران و پیشگامان کویر یزد با کسب 147 امتیاز مشترکاً در جایگاه سوم قرار گرفتند.

براساس این رده‌‌بندی تیم‌‌های مس کرمان با 143 امتیاز، تک‌اسپرت کرج با 130 امتیاز، ترافیک تهران با 124 امتیاز، مدرسه دوچرخه‌سواری ایران با 98 امتیاز، مقاومت همدان با 79 امتیاز، سورن شهرداری تبریز با 73 امتیاز، عقاب نیروی هوایی با 51 امتیاز، سیبک امیدنیا با 29 امتیاز و گاز زنجان با 6 امتیاز، در رده‌‌های بعدی جای گرفتند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول