اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز جهانی کارگر

مجتمع تجاری ابریشم منطقه آزاد چابهار گشایش یافت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: همزمان با روز جهانی کارگر مجتمع تجاری ابریشم منطقه آزاد چابهار افتتاح شد.

مجتمع تجاری ابریشم منطقه آزاد چابهار گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، شهباز یزدانی صبح امروز در مراسم افتتاح این مجتمع تجاری اظهار داشت: این مجتمع با اشتغالزایی مستقیم برای بیش از 500 نفر در منطقه آزاد چابهار با امکانات و قابلیت‌های مدرن و به روز گشایش یافت.

وی افزود: چنین سرمایه عظیمی در منطقه تاثیرگذار و زیربنایی است و ما باید حرکتمان حرکتی فرهنگی و زیربنایی باشد تا بستر مناسبی برای شهروندان، همکاران، تجار و کسبه فعال در منطقه فراهم شود.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: این مرکز تجاری شامل طبقه همکف با 193 واحد تجاری و یک واحد کافی شاپ، طبقه اول با یک واحد فروشگاه بزرگ، طبقه دوم با یک واحد فروشگاه بزرگ و زیرزمین با یک واحد انبار اختصاصی است.

یزدانی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد باید در این زمینه نقشی پیشبردی داشته باشد که در نوروز این سهم را ادا کرده‌ایم به طوریکه حضور بیش از یک‌میلیون گردشگر نشان دهنده تجارت بیشتر و توان‌افزایی خرید گردشگران و مسافران خواهد بود.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار خاطرنشان کرد: ما تلاش خود را برای بسط و توسعه چنین حرکت‌هایی به کار بسته و تمام توان خود را برای هرگونه کمک و اعتلای آن صرف می‌کنیم اما لازمه آن مشارکت متقابل افراد فعال و سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی است.

یزدانی با اشاره به نظر مساعد رئیس جمهور و معاون اجرایی وی به این منطقه از راه‌اندازی خط کشتیرانی با هزینه سازمان تا پایان این ماه برای پیشبرد اهداف متعالی دولت در منطقه خبر داد.

وی افزود: در راستای خدمت‌رسانی به مردم شریف و فرهنگ دوست هم‌استانی، همکاران سازمانی و مردم شهرستان چابهار از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول