اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)

جشنواره کوثر در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی از برگزاری جشنواره کوثر به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت مقام زن خبر داد.

جشنواره کوثر در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، سیدسعید سرابی اظهار داشت: جشنواره کوثر از 21 تا 25 اردیبهشت‌ماه در مشهد و 26 شهرستان خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: محور اصلی این جشنواره نشست‌های تخصصی شامل سه نشست در تاریخ 21 و 22 و 23 اردیبهشت با موضوعات تحکیم بنیان خانواده، زن مسلمان، زن و انقلاب اسلامی و ... است.

سرابی اظهار داشت: در نشست 21 اردیبهشت که افتتاحیه جشنواره کوثر نیز است، استاد رحیم‌پور‌ازغدی سخنرانی می‌کند.

وی گفت: حجت‌الاسلام میرلوحی و دکتر رجبی‌دوانی سخنرانان دو نشست بعدی هستند.

سرابی اظهار داشت: در این نشست‌ها از بانوان فعال و برتر در عرصه‌های مختلف تجلیل می‌شود، این نشست‌ها در تالار نور برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی ارشاد خراسان‌رضوی از برگزاری شب شعر کوثر خبر داد و افزود: شب شعر کوثر با حضور شعرای برجسته ملی و استانی از برنامه‌های این جشنواره است.

وی محفل انس با قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های این جشنواره دانست و ادامه داد: در این محفل قرای برجسته ملی و بین‌المللی حضور دارند.

سرابی افزود: مسابقه قرآن و کتاب‌خوانی با موضوع سوره کوثر و سیره و کرامات حضرت زهرا(س) از دیگر برنامه‌‌های این جشنواره است.

وی هم‌چنین از برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی در حاشیه این جشنواره خبر داد و گفت: نمایشگاه الگوی پوشش اسلامی و کتاب و نرم‌افزار در حاشیه این جشنواره برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول