اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ائمه جماعات

غیر شرعی‌ بودن ساخت و سازهای غیرمجاز روشنگری شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار کاشمر خواستار ورود ائمه جماعات به حوزه تبیین غیر شرعی بودن ساخت و سازهای غیرمجاز شد.

غیر شرعی‌ بودن ساخت و سازهای غیرمجاز روشنگری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، سیدعلیرضا نبوی‌ثالث در جلسه کارگروه ساخت و سازهای غیرمجاز در تشریح عوامل موثر در پدیده ساخت و سازهای غیرمجاز اظهار داشت: رونق گرفتن بازار زمین و مسکن از جمله دلایلی است که سبب به طمع افتادن افراد سودجو و دلالان این حوزه شده است.

معاون فرماندار کاشمر از شناسایی 12 نقطه کاشمر که درگیر ساخت و سازهای غیرمجاز هستند، خبر داد.

وی بر برخورد با بنگاه‌های معاملات املاک متخلف شد و ادامه داد: وجود یک دهه خشک‌سالی در منطقه و مهاجرت روستاییان به شهرها از دیگر دلایل موثر بر حاشیه‌نشینی و گسترش ساخت و سازهای غیرمجاز است.

وی تاکید کرد: ورود ائمه جماعات به حوزه تشریح دلایل غیر شرعی و غیر قانونی ساخت و سازهای غیرمجاز در کنار سایر اقدامات فرهنگی در کاهش این پدیده موثر است.

معاون فرماندار کاشمر اظهار داشت: اطلاع‌رسانی نسبت به محدوده خدماتی شهر از طریق نصب تابلو در مناطق مبتلا و نیز اطلاع‌رسانی در ارتباط با بنگاه‌های معاملاتی املاک نیز ضروری به نظر می‌رسد.

نبوی‌ثالث از تهیه طرح جامع فرهنگی کاشمر برای برخورد ریشه‌ای با مقوله ساخت و سازهای غیرمجاز خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با تعامل ایجاد شده میان دستگاه‌های قضایی، شهرداری و نیروی انتظامی شاهد روند نزولی این قبیل ساخت و سازها در آینده‌ای نزدیک باشیم.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول