اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته

520 مشاوره حقوقی به مددجویان چهارمحال و بختیاری ارائه شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته 520 مورد مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی به مددجویان این نهاد ارائه شد.

520 مشاوره حقوقی به مددجویان چهارمحال و بختیاری ارائه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ابوالقاسم رستگار بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری این اداره‌کل اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) از ابتدا تاکنون خدمات ارزشمندی در اختیار مددجویان قرار داده تا بتواند در راستای تحقق اهداف بنیانگذار انقلاب اسلامی گام مهمی بردارد.

وی افزود: انفاق، نیکوکاری، اکرام به ایتام و سالمندان از عمده‌ترین فعالیت‌های این نهاد در راستای کمک به اقشار محروم و نیازمند و تداوم سنت حسنه نبوی و علوی بوده است.

رستگار تصریح کرد: در سال‌های اخیر هدایت مددجویان به سمت استقلال اقتصادی و قطع تدریجی حمایت‌های امداد از برنامه‌های اصلی این نهاد که اجرای طرح‌های اشتغالزایی یکی از مهمترین راهکارهای لازم در این راستا است.

توانمندسازی و خودکفایی مددجویان را از محورهای کاری این نهاد برشمرد و گفت: مددجویانی که خودکفا شده‌اند با ایجاد شغل از چرخه حمایت کمیته امداد این استان خارج و مستقل می‎شوند.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در ادامه از ارائه 520 مورد مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی به مددجویان این نهاد در سال گذشته خبر داد و افزود: همچنین در این مدت بیش از 2 هزار مورد تنظیم دادخواست، شکوائیه و اظهارنامه برای مددجویان انجام شده است.

رستگار ادامه داد: امور حقوقی این نهاد در راستای ارائه خدمات وکالت حمایتی از مددجویان و خانواده‌های تحت حمایت و بی‌بضاعت فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به تعداد خانوارهای زیرپوشش خدمات این نهاد، گفت: در حال حاضر افزون بر 29 هزار خانوار زیرپوشش خدمات کمیته امداد این استان هستند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول