اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع):

سپاه خواب راحت را از چشم بیگانگان ربوده است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:‌ سپاه با تیز‌بینی و بصیرت مثال‌زدنی خود در تمام صحنه‌ها خواب راحت را از چشم دشمنان و بیگانگان ربوده است.

سپاه خواب راحت را از چشم بیگانگان ربوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی ـ سیاسی سپاه در اردبیل اظهار داشت:‌ دشمنان قسم خورده انقلاب طرح سپاه هراسی را با هدف شکستن غرور و عزت این نیروی فداکار مطرح کردند در حالی که سپاه هراسی تنها دل دشمنان را آزار و اذیت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در بدو پیروزی انقلاب سپاه با تدبیر حکیمانه امام راحل و بعد از آن نایب بر حقش امام خامنه‌ای در تمام صحنه‌ها با افتخار و عزت کامل حضور دارد و با تمام توان با توطئه‌ها، دسیسه‌ها و فتنه‌های مختلف مقابله می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل سپاه و بسیح را بازوان توانمند انقلاب و قدرت فایق ملت ایران در عرصه جهانی و بین‌المللی توصیف کرد و گفت: این قدرت بی‌نظیر در سایه ایمان و اعتقاد سپاهیان و بسیجیان به معنویت حاصل شده است.

کاملی‌فر یادآور شد: بحث‌های عقیدتی ـ سیاسی از ابتدای تشکیل سپاه همواره مورد توجه قرار گرفته و برنامه‌های آموزشی ترویج مسائل مذهبی، علمی، دینی و قرآنی در اولویت اهداف حرکت این نیروی فداکار قرار گرفته است.

 

پیوند مردم با روحانیت غیر‌قابل گسست است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به ارتباط نزدیک مردم با روحانیت اشاره کرد و بیان داشت: آنهایی که فکر می‌کنند ارتباط مردم و سپاه با روحانیت دچار گسست شده است باید در دیده و چشم خود شک کنند چرا که از ارتباط عمیق و غیر‌قابل گسست سپاه و روحانیت بی‌اطلاع هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه تلاش می‌کنند این ارتباط را تضعیف کنند، ادامه داد:‌ سپاه نهاد مقدس و مقتدر و پشتوانه نظام و ولایت فقیه است و از این رو است که مورد کینه دشمنان و اسباب امید دوستداران نظام است.

کاملی‌فر تصریح کرد:‌ قدرت سپاه به واسطه داشتن تجهیزات نظامی نیست بلکه اقتدار نظام همواره در سایه توجه به دین و اعتقادات است که همواره مورد توجه این نهاد قرار گرفته است.

وی سپاه را نهادی معنویت محور دانست و گفت: مسائل اعتقادی در سپاه از مبانی مهم است که برای تقویت روحیه معنوی باید از این ظرفیت بهره گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل فعالیت 300 هادی سیاسی و 250 مربی عقیدتی ـ سیاسی در استان را یادآور شد و افزود:‌ بیشتر این هادیان سیاسی روحانی هستند و شبانه‌روز در مسیر حفظ و حراست از مرزهای اعتقادی جامعه تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاملی‌فر در پایان سخنان خود اظهار داشت: در طول هفته عقیدتی ـ سیاسی سپاه 20 برنامه مهم اجرایی شد که تجلیل از مربیان عقیدتی ـ سیاسی، هادیان سیاسی، دیدار با خانواده‌های شهیدان عرصه تعلیم و تربیت، غبار‌روبی مزار شهدا، برپایی محافل انس با قرآن، نشست‌های حجاب و عفاف، مسابقات کتابخوانی از آن جمله بوده است.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول