اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم خبر داد

برگزاری دومین جشنواره موضوعی «یک تصویر از یک حدیث رضوی» در قم

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از برگزاری دومین جشنواره موضوعی «یک تصویر از یک حدیث رضوی» در قم خبر داد.

برگزاری دومین جشنواره موضوعی «یک تصویر از یک حدیث رضوی» در قم

محمد مخلصی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) اظهار کرد: دومین جشنواره موضوعی یک تصویر از یک حدیث رضوی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مخاطبان این جشنواره کودکان و نوجوانان، مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم افزود: این جشنواره به منظور اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی در قالب نقاشی برای کودکان و نوجوانان 8 تا 16 سال و نقاشی و تصویرگری ویژه بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان تا پایان تیر ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در قم، شهرک قدس، خیابان هدایت مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ارسال کنند.

مخلصی عنوان داشت: کارگاه‌های تخصصی پیرامون یک تصویر از یک حدیث رضوی در حاشیه جشنواره برگزار شده و در بخش ویژه، هشت روش برتر مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و چگونگی فضاسازی و تبیین مضامین احادیث برای مخاطبان ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: بیش از 2 هزار اثر از سراسر کشور در سال گذشته به دبیرخانه جشنواره حدیث رضوی ارسال شد و پس از بررسی 23 اثر مورد تقدیر واقع شده و نمایشگاهی از آثار در نگارستان اشراق برپا شد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم خاطر نشان کرد: برگزیدگان این جشنواره در دهه کرامت همزمان با مراسم افتتاحیه کمیته کودک و نوجوان جشنواره بین‌المللی امام رضا تقدیر می‌شوند و نمایشگاه آثار برگزیده برپا می‌شود.

وی عنوان داشت: به 32 نفر از برگزیدگان در گروه‌های سنی مختلف جوایز و لوح تقدیر اهدا می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول