اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با برگزاری هفته رضوی در اردبیل انجام می‌شود

حضور منتخبان جشنواره رضوی در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: منتخبان جشنواره‌های بین‌المللی امام رضا(ع) در اولین نکوداشت هفته رضوی اردبیل شرکت می‌کنند.

حضور منتخبان جشنواره رضوی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور شرفی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی هفته فرهنگ رضوی در اردبیل اظهار داشت: برنامه‌های این هفته در تعظیم و ترویج شعایر اسلامی و دینی با محوریت فرهنگ علوی و رضوی برگزار می‌شود که تلاش می‌کنیم در این راستا از هنرمندان و فعالان این عرصه نیز تجلیلی شایسته داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ غنی رضوی باوجود 33 سال مجاهدت هنرمندان و اندیشمندان در این کشور همچنان مورد غربت و مظلومیت قرار گرفته است خاطرنشان کرد: در این راستا از پدیدآورندگان آثار فرهنگ متعالی رضوی به ویژه بیان شخصیت و تبیین جایگاه امام رضا(ع) در ایران حمایت می‌کنیم.

دبیر جشنواره فرهنگ رضوی اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: مردم ولایی و اهل بیتی اردبیل از هر فرصتی برای عشق‌ورزی به ساحت قدسی حضرت ثامن‌الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) استفاده می‌کنند و این هفته تجلی مهر و محبت اهالی ولایی استان به آن امام همام خواهد بود.

شرفی زمان برگزاری این برنامه‌ها را 21 تا 26 اردیبهشت ماه ذکر کرد و گفت: مراسم افتتاحیه در نگارخانه ختایی اردبیل برگزار و مردم استان فرصت دارند تا در مدت این هفته از نمایشگاه هفته فرهنگ رضوی بازدید کنند.

وی همچنین از حضور برگزیدگان جشنواره‌های موضوعی جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در هفته فرهنگ رضوی خبر داد و افزود: در نمایشگاه هفته فرهنگ رضوی در کنار نمایش آثار ارزشمند صاحبان قلم و هنر ایران اسلامی، نمایشگاه‌های کتاب به همراه ویژه برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل انتشار دو عنوان کتاب را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد و بیان داشت: در شهرهای برگزار کننده این هفته، خادمان فرهنگ رضوی معرفی و تجلیل خواهند شد.

شرفی در پایان اظهار داشت: در مراسم اختتامیه چهره‌های فعال فرهنگ رضوی در استان‌های اردبیل، زنجان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول