اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اصفهان:

رکود خرید و فروش خودرو در اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اصفهان گفت: در حال حاضر وضعیت خرید و فروش خودرو در بازار اصفهان راکد بوده و همه چشم ‌انتظار برگزاری اجلاس عراق در خردادماه هستند.

رکود خرید و فروش خودرو در اصفهان

مرتضی گل‌افشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت قیمت خودرو اظهار داشت: قیمت خودرو نسبت به سال گذشته تغییر محسوسی پیدا نکرده اما خرید و فروش آن در اصفهان راکد شده است.

وی از دلیل راکد بودن خرید و فروش خودرو سخن گفت و ادامه داد: مردم در انتظار هستند با توجه به برگزاری اجلاس عراق در خردادماه وضعیت نرخ ارز مشخص شده و با توجه به نوسان و عدم وجود نوسان در بازار خودرو به خرید آن اقدام کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر تفاوتی میان دو خودروی ساخت داخل و خارج وجود نداشته و خریداران این دو نوع خودرو منتظر برگزاری این اجلاس هستند.

وی با اشاره به قیمت برخی از خودروها در بازار اشاره کرد و  بیان داشت: قیمت پراید هاچبک 10 میلیون و 200 هزار تومان، پراید 131، 9 میلیون و 500 هزار تومان، ریو مدل جدید 16 میلیون و 500 هزار تومان، مگان 39 میلیون و 500 هزار تومان، تیبا 12 میلیون و 500 هزار تومان، پژو 207 دنده‌ای 21 میلیون تومان، پژو 207 اتوماتیک 26 میلیون و 500 هزار تومان، خودروی ال 90 شرکت پارس‌ خودرو 17 میلیون و 800 هزار تومان و ال 90 شرکت ایران ‌خودرو 17 میلیون و 600 هزار تومان در نمایشگاه است.

گل‌افشان با اشاره به تفاوت قیمت خودرو در شرکت‌ها و بازار آزاد گفت: قیمت خودرو در بازار آزاد پایین‌تر از قیمت شرکتی است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول