اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اردبیل:

تولید بی‌حد و حساب خودرو خارج از توان ترافیکی است

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر اردبیل گفت: تولید خودرو در کشور به شکل سرسام‌آور بیشتر از ظرفیت توسعه و بازگشایی معابر و خیابان‌های جدید است که این امر بر معضلات ترافیکی شهر اردبیل نیز افزوده است.

تولید بی‌حد و حساب خودرو خارج از توان ترافیکی است

عزیزه تراز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: اکثر مطالبه و درخواست مردم و انتظار آنها توسعه و تقویت آسفالت‌ریزی در مناطق مختلف شهری است که در این زمینه با تدبیر شهرداری تولید آسفالت دو برابر شده و با نظارت‌های دقیق کیفیت آن نیز بهبود یافته است.

وی نظارت‌های مردم را در این زمینه کارساز توصیف کرد و گفت: قرار نیست بدون زیر‌سازی و در نظر گرفتن شرایط و وضعیت کوچه‌ها آسفالتی انجام شود چرا که ما معتقدیم باید به گونه‌ای آسفالت‌ریزی شود تا حداقل چندین سال تردد مردم با رضایت کامل انجام شود.

عضو شورای شهر اردبیل ضرورت بازگشایی برخی از معابر و کوچه‌ها به ویژه حل مشکل ترافیک خیابان امام را خاطرنشان کرد و افزود: هر چند برخی کارهای مقطعی مناسب است اما تا زمانی که معادل بدنه خیابان امام در کوچه‌ها و کنار‌گذرهای خیابان امام بازگشایی حاصل نشود نمی‌توان با یک طرفه کردن مشکل را حل کرد و یا لاین دوچرخه‌سواری و خط ویژه اتوبوس راه انداخت.

تراز تحقق این خواسته را نیازمند همکاری خوب مردم توصیف کرد و بیان داشت: تا زمانی که تولید خودرو تناسبی با خیابان‌های ما نداشته باشد و یا افراد به خود اجازه دهند تک سرنشین در سطح شهر تردد کنند امکان رفع این مشکل بعید به نظر می‌رسد و حتی با انتقال مطب پزشکان و برخی فعالیت‌های زود‌گذر نمی‌توان حل مشکل کرد.

وی نمونه بازگشایی‌های مناسب در خیابان‌های اردبیل با مربوط به راه انزاب و حسینیه توصیف کرد و گفت: در این کار نیز مردم باید خود مشارکت کرده و با عقب‌نشینی و گذشت از برخی اراضی و املاک خود شهرداری را در تعریض خیابان‌ها و بازگشایی معابر جدید کمک کنند.

عضو شورای شهر اردبیل در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس اظهار داشت:‌ ما آرزو داریم روزی را در این شهر شاهد باشیم که با مشارکت خود مردم عقب‌نشینی‌ها انجام شده و معابر، خیابان‌ها و کوچه‌ها به شکل مناسب بازگشایی شده و ساختمان‌های متحد‌الشکل، مجموعه‌های تجاری و ساختمان‌های شیک نمود مناسبی به شهر بدهد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول