اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای تأمین هرمزگان عنوان کرد

کاهش 36 درصدی ناامنی در هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای تأمین هرمزگان گفت: در پی عملکرد مناسب دستگاه‌های تأمین امنیت، شاهد 36 درصدی ناامنی در این استان هستیم.

کاهش 36 درصدی ناامنی در هرمزگان

به گزارش خبرنگار فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی دقایقی پیش در حاشیه بخش پایانی رزمایش والفجر اظهار داشت: ایجاد یک درک مشترک از مؤلفه‌های تأمین امنیت، مهم‌ترین نقش را در افزایش امنیت دارد.

رئیس شورای تأمین هرمزگان ادامه داد: امروز در هرمزگان به برکت درک صحیح، مشترک و هماهنگ در بین تأمین‌کنندگان امنیت و تعامل با مردم، این استان از امنیت مثال‌زدنی برخوردار شده است.

عزیزی عنوان کرد: کاهش 36 درصدی ناامنی و افزایش نرخ امنیت در جای جای هرمزگان نشان از عملکرد و هماهنگی مناسب در بین دستگاه‌های مرتبط دارد.

این مسئول گفت: تنوع جغرافیایی و اجتماعی، برخورداری از طول سواحل قابل توجه، وجود 14 جزیره، همسایگی با کشورهای جنوبی، مهاجر‌پذیری، پدیده قاچاق و وجود اتباع بیگانه از جمله عواملی است که هرمزگان را در مبحث امنیت نیازمند توجه ویژه کرده است.

وی با بیان اینکه تا به امروز مجموعه دریابانی و نیروی انتظامی منشأ تحولات عظیم در استان شده‌اند، اذعان داشت: اگر از تجربیات هرمزگان پیرامون مؤلفه‌های امنیت در سطح ملی نیز استفاده شود، مطمئناً کمک شایانی به تأمین هر چه بیش‌تر امنیت در کشور خواهد کرد.

رئیس شورای تأمین هرمزگان در پایان خواستار تقویت هر چه بیش‌تر نیروی دریابانی هرمزگان شد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول