اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مس فقط دفاعی بازی کرد

ویسی: مطمئن باشید آسیایی می‌شویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: شک نکنید که صبای قم در هفته پایانی نتیجه لازم را به دست خواهد آورد و سهمیه آسیا را کسب می‌کند.

ویسی: مطمئن باشید آسیایی می‌شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالله ویسی عصر امروز بعد از پایان مسابقه تیمش با مس کرمان در هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در نشست خبری این دیدار در حضور خبرنگاران اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود و این حساسیت و سختی را پیش از آغاز مسابقه نیز کاملا پیش بینی کرده بودم.

وی ادامه داد: احتمال می‌دادیم که در این دیدار چنین وضعیتی پیش بیاید، مس کاملا بازی دفاعی انجام داد و صد در صد به دنبال حداقل امتیاز بود، امید آنها به ضد حملات بود و در خارج از خانه تنها به دنبال یک مساوی بودند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: مس در این دیدار تنها برای مساوی کردن بازی کرد و متاسفانه در دیداری که بارها موقعیت گلزنی هم ایجاد کردیم، نتوانستیم از فرصت‌ها به خوبی بهره برده و گل برتری را به ثمر برسانیم.

وی ابراز داشت: ما 33 هفته است که در بین چهار تیم بالای جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حضور داریم و این نشان از شایستگی تیم ما است که بارها به آن اشاره کرده‌ام و شک نکنید در هفته پایانی نیز این جایگاه را حفظ کرده و آسیایی می‌شویم.

ویسی در خصوص تغییرات مختلفی که در جریان بازی در تیمش به وجود آورد اظهار داشت: ما بسته به شرایط مسابقه ترکیب ابتدایی بازی را انتخاب کردیم اما در طول بازی با توجه به اینکه نیاز به سه امتیاز داشتیم، جای بازیکنان را در زمین مسابقه تغییر دادیم.

وی یادآور شد: در نیم فصل دوم لیگ این فصل مهاجمان کناری ما چندان نتوانستند انتظارات کادر فنی را برآورده کنند و اگر دقت کرده باشید، بیشتر تغییرات ما در کناره‌ها بود و ارسال‌های مختلفی را هم برای رسیدن به گل انجام دادیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در پاسخ به صحبت‌های ابراهیم قاسم‌پور که گفته بود، صبا احساسی بازی کرد و سعی در ارسال‌های بلند داشت، تصریح کرد: برای این مربی به عنوان یک باتجربه احترام زیادی قائلم اما در این بازی هرگز ارسال مستقیم انجام ندادیم و فقط از کنارها کار سانتر را در دستور داشتیم.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا فصل آینده با تیم فوتبال صبای قم همکاری می‌کند یا خیر تصریح کرد: بعد از بازی جلسه‌ای با استاندار قم و اعضای هیئت مدیره باشگاه خواهم داشت و در خصوص فصل آینده در این جلسه تصمیم‌گیری می‌کنیم.

صبای قم با وجود تساوی خانگی برابر مس کرمان همچنان با 49 امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند تا به هفته پایانی و دیدار با سپاسی شیراز امیدوار باشد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول