اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی خبر داد

ابلاغ رسمی ارتقای بخش خوسف به شهرستان

خبرگزاری فارس:‌ نماینده منتخب مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی از ابلاغ رسمی ارتقای بخش خوسف به شهرستان خبر داد.

ابلاغ رسمی ارتقای بخش خوسف به شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدباقر عبادی عصر امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره مهر 100 در محل نمایشگاه بین‌المللی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه نادیده گرفتن خدمات دولت نهم و دهم بی‌انصافی است، اظهار داشت:‌ دولت برای توسعه عمرانی کشور تلاش زیادی در این هفت سال انجام داده است.

وی تصریح کرد: در دولت هشتم توسعه مسائل سیاسی مهم‌ترین هدف و برنامه دولت اعلام شده بود و دولت در این راستا گام می‌داشت.

نماینده منتخب مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همزمان با روی کار آمدن دولت نهم رئیس سازمان سیای آمریکا اعلام کرد که ما نگران این هستیم که دولت جدید ایران توسعه اقتصادی را در پیش بگیرد.

عبادی تصریح کرد:‌ طرح این مسئله نشان‌دهنده دو مطلب است یکی این که مقامات غربی از فعالیت‌های دولت‌های گذشته در مورد مسائل سیاسی هیچ نگرانی نداشتند و دیگر این که نقطه نگرانی آنها توسعه اقتصادی کشور ایران است.

*آمار سفرهای استانی رئیس جمهور قابل توجه است

وی ادامه داد: اما با وجود این فشارها دولت برنامه گسترده‌ای برای توسعه اقتصادی کشور در پیش گرفت.

نماینده منتخب مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انجام 100 سفر استانی در کارنامه دولت یک آمار قابل توجه است که حکایت از تمرکززدایی و توجه به همه مناطق کشور دارد.

عبادی به دستاوردهای سفرهای استانی اشاره کرد و افزود: انجام سفرهای استانی سبب می‌شود که مسئولان و شخص رئیس قوه مجریه با مشکلات استان‌ها از نزدیک آشنا شوند.

وی انجام سفرهای استانی را عاملی برای به چرخش درآوردن چرخ‌های اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: سازندگی کشور با انجام سفرهای استانی سرعت بخشیده شده است.

نماینده منتخب مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما نمی‌توانیم نمره 20 به دولت و مسئولان بدهیم اما نباید در مورد خدمات دولت بی‌انصافانه نیز قضاوت کرد و باید همتی بیش از پیش داشت تا کمبودات موجود جبران شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول