اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

10 اسیر فلسطینی اعتصاب‌کننده غذا به بیمارستان منتقل شدند

خبرگزاری فارس: اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که 10 اسیر فلسطینی اعتصاب‌کننده غذا به دلیل وخامت حالشان به بیمارستان منتقل شدند.

10 اسیر فلسطینی اعتصاب‌کننده غذا به بیمارستان منتقل شدند

به گزارش فارس، روزنامه صهیونیستی"جروز الم پست" در خبری در پایگاه اینترنتی خود نوشت که 10 اسیر فلسطینی اعتصاب‌کننده غذا به بیمارستان منتقل شده و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش بیش از 1500 اسیر فلسطینی در حال حاضر در زندان‌های رژیم صهیونیستی در اعتراض به اقدامات اسرائیل اعم از بازداشت اداری بدون محاکمه دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

اکثریت اسرای فلسطینی اعتصاب‌کننده غذا از روز 17 آوریل گذشته دست به اعتصاب غذا زده‌اند و این در حالی است که دو نفر از آنها از دو ماه پیش اعتصاب خود را آغاز کرده‌اند.

از سوی دیگر جنبش جهاد اسلامی امروز از اتحادیه عرب خواست تا به قضیه اسرای اعتصاب‌کننده غذا رسیدگی کند.

شیخ "نافذ عزام" از رهبران جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که در نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب برای بررسی اوضاع اسرای فلسطینی تصمیماتی درباره اسرا و رسواسازی سیاست‌های اسرائیل در تعامل با آنها اتخاذ شود.

عزام همچنین بر ضرورت اتخاذ تدابیری برای اعمال فشار بر آمریکا و کشورهای اروپایی به منظور هدایت آنها برای تحت فشار قرار دادن اسرائیل تاکید کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول