اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع سایپای البرز:

مقابل راه‌آهن فقط پیروزی می‌خواهیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز تأکید کرد: ما برای دیدار با راه‌‌آهن به 3 امتیاز بازی نیاز داشته و تنها برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم.

مقابل راه‌آهن فقط پیروزی می‌خواهیم

مرتضی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پیروزی سایپا برابر فولاد در هفته بیست و نهم تا حد بسیار زیادی وضعیت ما را در جدول بهتر کرد و توانستیم با کسب 3 امتیاز در میانه جدول جایگاه خود را تثبیت کنیم.

وی تصریح کرد: با این وجود هنوز شرایط پایداری نداریم و در صورت تعلل و غفلت به رده‌های پایین جدول رده‌بندی لیگ‌ برتر سقوط می‌کنیم.

این بازیکن با تجربه نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان ادامه داد: در حال حاضر اختلاف امتیاز تیم‌های نهم تا شانزدهم جدول تنها 7 امتیاز است و رقابت سنگینی بین تیم‌های پایین جدول برای فرار از سقوط وجود دارد.

ابراهیمی افزود: اگر چه احتمال سقوط سایپا در این فصل وجود ندارد، اما نباید لیگ را تمام شده تصور کرده و در بازی‌های باقی مانده با انگیزه اندک به میدان برویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار آتی نماینده استان البرز در برابر راه‌آهن تهران اشاره کرد و گفت: ما تیم علی دایی را می‌شناسیم و کادر فنی دیدارهای اخیر آنها را به طور کامل برای بازیکنان آنالیز کرده‌اند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: آنها در خط دفاعی ضعف‌هایی دارند و در دقایق پایانی قوای جسمانی بازیکنان راه‌آهن تحلیل می‌رود.

وی اظهار داشت: از سوی دیگر راه‌آهن با خطر سقوط به دسته اول دست و پنجه نرم کرده و شاگردان علی دایی در دیدارهای اخیر با انگیزه بسیاری بازی می‌کنند.

مدافع سایپای البرز ادامه داد: به هر حال ما از تیم علی دایی شناخت کامل داشته و با برنامه‌ریزی و هدف کسب 3 امتیاز خانگی به مصاف راه‌آهن تهران می‌رویم.

دیدار تیم‌های سایپای البرز و راه‌آهن تهران از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان روز جمعه این هفته در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

سایپا و راه‌آهن هم‌اکنون به ترتیب در رده‌های دهم و چهاردهم جدول قرار دارند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول