اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست ارشاد کرج:

فرهنگسراهای کرج توسعه یابد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج گفت: فرهنگسراهای کرج توسعه یابد.

فرهنگسراهای کرج توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیده زهرا حسینی ظهر امروز در جلسه انجمن ادبی گرمدره اظهار داشت: توسعه فرهنگسراها در ارتقای اقدامات فرهنگی بسیار موثر است.

وی ادامه داد: با ایجاد و توسعه فرهنگسراها می‌توانیم در جذب بیشتر نوجوانان و جوانان اقدام کنیم و با اجرای برنامه‌های فرهنگی این قشر از جامعه را از بسیاری از معضلات اجتماعی دور نماییم.

این مسئول با بیان اینکه امروز دشمنان با هدف قرار دادن جوانان این کشور در نظر دارند تا فرهنگ غلط خود را در ذهن جوانان و نوجوانان ما دیکته کنند، افزود: ما باید در امر اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی در زمینه توسعه فرهنگ ایرانی و اسلامی تلاش دو چندانی را داشته باشیم.

حسینی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان باید بیش از گذشته مورد توجه قرار دهد، ایجاد فرهنگسراها در مناطق محروم کرج است.

وی خاطرنشان کرد: نباید نوجوانان و جوانان را در مناطق محروم فراموش کرد چرا که آنان بیش از هر چیزی به فرهنگ سازی نیاز داشته لذا با توسعه فرهنگسراها و اجرای برنامه‌های مختلف باید در امر فرهنگ در این گونه مناطق گام برداریم.

سرپرست ارشاد کرج با اشاره به وجود هنرمندان فعال در این شهرستان اظهار داشت: کرج با داشتن هنرمندان فعال در زمینه‌های مختلف به دلیل نبود امکانات و فضای مناسب دچار گمنامی است لذا این فضاها باید ایجاد شود تا کارهای هنرمندان به مردم و منطقه و کشور بیش از پیش معرفی گردد.

وی گرمدره را به‌عنوان یکی از مناطق مستعد و دارای ظرفیت‌های هنری بالا معرفی کرد و افزود: این منطقه با داشتن چنین ظرفیت‌هایی فاقد فرهنگسرا است.

حسینی با بیان اینکه برخی از هنرمندان از جمله شاعران برای برگزاری برخی از نشست‌های خود دچار مشکل شده‌اند افزود: فعالان و شاعران در این حوزه ناچارند برخی از جلسات خود را در منازل مسکونی اعضا برگزار نمایند.

وی در پایان از مسئولان خواست تا برای ایجاد و توسعه فرهنگسراها اقدامات مناسبی را انجام دهند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول