اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

مشهد نیازمند فرهنگسرای معلم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: با همکاری شهرداری و آموزش و پرورش باید فرهنگسرایی با نام معلم تأسیس شود تا ضمن در اختیار قرار گرفتن فرهنگیان، به بهترین نحو ممکن برنامه‌ها توسط این مجموعه برگزار شود.

مشهد نیازمند فرهنگسرای معلم است

محمدتقی فخریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: برنامه‌های متعددی هم‌چون سخنرانی، مسابقه حضوری، نمایش طنز، موسیقی، برگزاری همایش، برپایی نمایشگاه و نگارخانه و دیگر موضوعات می‌تواند به رونق بخشیدن و فعالیت این فرهنگسرا نیز کمک شایانی کند.

وی خاطرنشان کرد: این فرهنگسرا با هدف تکریم به جایگاه رفیع معلم و بزرگداشت این قشر باید ایجاد شود تا بتواند پایلوت برگزاری برنامه‌های فرهنگی، بزرگداشت‌ها و دیگر موضوعات مرتبط شود.

وی اظهار داشت: توجه ویژه شهرداری به تزئین بلوار معلم و نام‌گذاری میادین و محله‌ها به نام مقدس معلم و تجلیل از مقام معلم توسط این نهاد جایگاه ارزشی دارد.

فخریان افزود: چاپ وصیت‌نامه معلمان شهید در هفته بزرگداشت مقام ارزشمند معلم توسط روزنامه‌ها از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش در این هفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش ضمن نام‌گذاری هفته بزرگداشت مقام معلم امسال به نام هفته معلم و تحول بنیادین در آموزش و پرورش گفت: 12 اردیبهشت روز معلم و دانش‌آموز، 13 اردیبهشت روز معلم، ایثار و شهادت، 14 اردیبهشت روز معلم و تکریم خانواده، 15 اردیبهشت روز معلم، مدرسه و جامعه منتظر، 16 اردیبهشت روز معلم، بصیرت و بیعت با ولایت،17 اردیبهشت روز معلم و انقلاب اسلامی و 18 اردیبهشت روز معلم و تجلیل از پیشکسوتان تعلیم و تربیت نام‌گذاری شده است.

فخریان یادآور شد: برگزاری مراسم مستقل و ویژه در تجلیل از معلمان شهید و پیشکسوتان علاوه بر مراسم تجلیل از نمونه‌ها مورد تأکید قرار گرفته است.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول