اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با یکصدمین سفر استانی هیئت دولت به خراسان رضوی

دستاوردهای سفر رئیس جمهور به اصفهان به نمایش در می‌آید

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: دستاوردهای سفر ریاست جمهوری به استان اصفهان در غرفه‌ای در جشنواره سفرهای استانی دولت نهم و دهم در خراسان رضوی به نمایش در می‌آید.

دستاوردهای سفر رئیس جمهور به اصفهان به نمایش در می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد مهدی اسماعیلی ظهر امروز در جمع مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره یکصدمین سفر ریاست جمهوری در خراسان رضوی اظهار داشت: این ابتکار جالب و خداپسندانه سفرهای رئیس جمهور در دولت نهم و دهم ابتکاری است که از سوی آقای احمدی نژاد صورت گرفته است و این‌گونه سفرهای استانی رییس جمهور در هیچ کشوری با این کیفیت سابقه نداشته است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون آقای احمدی‌نژاد و هیئت دولت، 99 سفر استانی داشته‌اند، افزود: سه مورد از این سفرها مربوط به سفرهای رئیس جمهور به استان اصفهان است و سفر چهارم هیئت دولت به این استان نیز در سال جاری روی می‌دهد، اما هنوز زمان آن مشخص نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان اضافه کرد: در طی این سه دوره سفر هیئت دولت به اصفهان 900 مصوبه در اصفهان و شهرستان‌های آن به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: البته طبیعی است که بسیاری از این مصوبات را نیز می‌توان بدون حضور رییس جمهور به دست آورد، اما آنچه مهم است اینکه ارتباط چهره به چهره مسئولان‌ بالا رتبه کشور با مردم ثمرات و برکات خوبی دارد و فاصله مردم و خدمتگزارانشان را کم می‌کند.

اسماعیلی تاکید کرد: ویژگی مطلوب سفرهای استانی هیئت دولت این است که آقای رئیس جمهور و وزرا از نزدیک با نیازهای مناطق آشنا می‌شوند و در جریان چگونگی فرآیند فعالیت ‌مسئولان در مناطق مختلف کشور قرار می‌گیرند.

وی تداوم روحیه خدمتگزاری در بین تمامی مسئولان‌ را از دیگر مزیت‌های سفرهای استانی هیئت دولت دانست و افزود: این کار، فرمول جواب داده شده‌ای در بهبود روابط دولت و مردم است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه نامزدهای انتخاباتی به طور معمول برای تبلیغات از فضای رسانه‌ای استفاده می‌کنند، ادامه داد: از زمانی که آقای احمدی‌نژاد به فضای چهره به چهره و حضور در مناطق روی آورد، فضای گفتمان جایگاهش‌ را در جامعه کنونی پیدا کرد.

وی با یادآوری این موضوع که نخستین سفر رئیس جمهور پس از انتخابات دولت ایشان و گرفتن رای اعتماد از مجلس از خراسان رضوی آغاز شد، اظهار داشت: یکصدمین سفرهای استانی هیئت دولت نیز به خراسان رضوی است و به همین منظور جشنواره‌ای از دستاوردهای سفرهای استانی دولت نهم و دهم در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در برگزاری این جشنواره، محلی را به استان‌های مختلف اختصاص داده‌اند تا دستاوردهای سفرهای ریاست جمهوری به هر استان را به نمایش بگذارند، ادامه داد: این نمایشگاه در واقع تصویر روشنی از اقدامات موثر دولت در چارچوب سفرهای استانی است که در نظر داریم در این نمایشگاه رویکرد مردمی را منعکس کنیم و از رسانه‌ها به منظور نمایش برخی از ابعاد مخفی، زیبا و دیده نشده دعوت می‌کنیم.

وی بیان داشت: ارائه عکس، تصویر، نماهنگ، کلیپ، تصاویر برجسته از آثار تاریخی اصفهان و موفقیت‌های استان و آثار حجمی از دیگر برنامه‌هایی است که در غرفه اصفهان در جشنواره سفرهای ریاست جمهوری در محل نمایشگاه‌های استان خراسان رضوی ارائه می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان خطاب به برنامه ریزان و دست‌اندرکاران برپایی غرفه اصفهان در این جشنواره گفت: از آن جایی که فرصت چندانی تا برگزاری این نمایشگاه باقی‌ نمانده است، می‌طلبد اعضای این جشنواره همت ویژه‌ای را برای برپایی و اجرای هر چه بهتر غرفه اصفهان مد نظر قرار دهند.

وی یادآور شد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند خاطرات، دیدگاه‌‌ها، عکس‌ها و تصاویر از سه دوره سفرهای رییس جمهور به استان اصفهان را آماده کنند و به استانداری ارسال کنند که از میان آثار ارسالی، اثرهای برتر در هر رشته انتخاب و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول