اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه معاونت ورزش و جوانان:

سازمان ملی جوانان رویکرد شایسته سالاری جوانان را در نظر دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه معاونت ورزش و جوانان گفت: سازمان ملی جوانان رویکرد شایسته سالاری جوانان را مدنظر قرار داده است.

سازمان ملی جوانان رویکرد شایسته سالاری جوانان را در نظر دارد

علیرضا غیور در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با فعالیت اداره ورزش‏ و ‏جوانان اظهار داشت: این اداره در حوزه ورزش همانند گذشته برنامه‏ها را پیگیری می‏کند، اما در حیطه جوانان با عنایت به تغییر ساختاری که ایجاد شده به طور قطع در مأموریت‌های این بخش تغییراتی صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: علاوه‏ بر مسئولیت هماهنگی بین بخشی که در گذشته به عهده این سازمان بوده، برنامه‏ریزی و اجرای برنامه‏های حوزه جوانان نیز افزایش یافته است، با عنایت به وجود واحدهای پشتیبانی و اداری که در اداره کل وجود دارد، این واحدها می‏توانند با حمایت و پشتیبانی مناسب و بهتر از برنامه‏های جوانان، امکان فعالیت و عملکرد شایسته‏تر در این حوزه را فراهم سازند.

سرپرست حوزه معاونت ورزش و جوانان در مورد برنامه‏های ورزش ‏ و جوانان در راستای سند راهبردی ورزش و جوانان بیان داشت: برنامه‏های ورزش و جوانان در راستای سند راهبردی ورزش و جوانان استان که تهیه و تدوین شده و برنامه جوانان نیز به آن الحاق می‏شود و برنامه‏ای است که اولویت‏ها را تعیین و مشخص می‌کند.

وی با بیان انجام مأموریت‌های سازمان ملی جوانان توسط اداره ورزش و جوانان تصریح کرد: مأموریت‌های سازمان ملی جوانان به انضمام سیاست‏ها و مأموریت‌های جدیدی که به این حوزه اضافه شده، پیگیری می‏شود.

غیور در ارتباط با اساس برنامه‏های این اداره گفت: اساس برنامه‏ها، بر مبنای محورهای 13 گانه‏ای است که طی اسناد بخش جوانان در سال‏های گذشته تدوین شده که شامل بخش‏های مختلف از جمله اوقات فراغت، ازدواج و سامان‏دهی تشکل‏ها است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول