اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در برابر مس و فجر

صبا 17 و 22 اردیبهشت به میدان می‌رود

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: دیدارهای صبای قم در دو هفته پایانی یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روزهای هفدهم و بیست و دوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که سعی می‌کنیم با قدرت آماده این دو بازی مهم و حساس شویم.

صبا 17 و 22 اردیبهشت به میدان می‌رود

محمدرضا کشوری‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با اینکه هنوز دیدارهای حساس هفته‌های شانزدهم و هفدهم دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده، اما تکلیف تیم ما کاملا مشخص است و ما صددرصد به دنبال کسب سهمیه آسیا هستیم و هرگز مکان چهارم جدول را از دست نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: تمام تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم برای قطعیت جایگاه چهارمی تیم صبای قم در پایان لیگ یازدهم فوتبال کشور است و بدین ترتیب باید با تیم مس کرمان و فجر شهید سپاسی شیراز در دو بازی حساس هفته‌های پایانی به دنبال پیروزی باشیم تا بخت خود را برای صعود به لیگ قهرمانان حفظ کنیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم افزود: خوشبختانه این حق را داریم که میزبان بازی هفته سی‌وسوم لیگ برتر با مس کرمان باشیم و بدین ترتیب در دیداری که از ساعت 17 روز یکشنبه هفدهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برگزار می‌شود، با این تیم بازی خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: بازی آخر ما با مس کرمان قطعا در اوج حساسیت برگزار خواهد شد که با این شرایط در این روز با حضور پرشور و شوق تماشاگران خونگرم و فوتبال دوست قمی پذیرای تیم فوتبال مس کرمان خواهیم بود که ان‌شاءالله جواز صعود به لیگ قهرمانان آسیا در این دو بازی به دست بیاید.

کشوری‌فرد اضافه کرد: تمام 18 تیم حاضر در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بازی‌های بسیار سخت و حساسی در هفته‌های پایانی پیش رو دارند تا چهره چهار تیم راه یافته به لیگ قهرمانان آسیا و سه تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول جام آزادگان مشخص شود.

وی ابراز داشت: به این امید هستیم که تیم صبای قم بتواند دیدار خانگی با تیم فوتبال مس کرمان را به سود خود به پایان برساند و در بازی هفته پایانی با تیم فجر شهید سپاسی شیراز که از ساعت 17 روز بیست و دوم اردیبهشت ماه در شیراز برگزار می‌شود، با آرامش خاطر بیشتری بازی کنیم و از سوی دیگر کار را به اما و اگر نسپاریم.

کشوری‌فرد تصریح کرد: از تمام تماشاگران خوب و خونگرم قمی و آنهایی که تیم صبا را دوست دارند، می‌خواهیم که در بازی روز یکشنبه هفدهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام قم از تیم صبا به خوبی حمایت کنند تا به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول