اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

نیازسنجی در طرح پالایش مددجویان جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان گفت: نیازسنجی مددجویان در طرح پالایش مددجویان و کاهش آمار مستمری بگیران جدی‌تر گرفته شود.

نیازسنجی در طرح پالایش مددجویان جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج عبدالمجید فرهادی صبح امروز در دیدار معاون و کارکنان حوزه حمایت خانواده این نهاد اظهار داشت: هدفمند شدن حمایت‌های کمیته امداد از جامعه هدف خود یکی از برنامه‌های مهم این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ایجاد اشتغال روستایی در دستور کار این نهاد قرار دارد که در سال جاری نیز این سیاست دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: باید در کنار ایجاد اشتغال و طرح پالایش مددجویان موضوع نیازسنجی جامعه هدف نیز مدنظر باشد.

فرهادی بیان داشت: کمیته امداد برای ارائه خدمات شایسته‌تر به مددجویان نیازمند هزینه‌کرد هدفمند است که لازم است برای این مهم تلاش بیشتری شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد، کمک به محرومان و توانمند کردن آن‌ها را افتخاری بزرگ خواند و ابراز داشت: کمیته امداد این استان تاکنون خدمات قابل توجهی را به مددجویان این استان ارائه داده است ولی این کارها کافی نیست.

 

* خروج 3327 خانواده در کهگیلویه و بویراحمد از چرخه حمایتی کمیته امداد 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: در سال گذشته 3 هزار و 327 خانواده در طرح پالایش از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند.

سرافراز آوری افزود: در سال 90 تلاش‌های گسترده‌ای در راستای توانمندسازی خانواده‌ها و اهداف طرح پالایش مددجویان و سهمیه اختصاصی انجام شده که خروج این تعداد خانواده‌ بر این اساس بوده است.

وی ادامه داد: خانواده‌هایی که در طرح پالایش از چرخه دریافت مستمری خارج شده‌اند بر اساس نیاز، داشته‌ها و توان خود همچنان مورد حمایت این نهاد هستند.

آوری اظهار داشت‌: این طرح در راستای ارتقای سلامت، کرامت نفس، حفظ عزت و آبروی مددجویان و ایجاد اشتغال پایدار انجام می‌شود که تاکنون خدمات شایان توجهی به این منظور انجام شده است.

وی تاکید کرد: خدمات این نهاد به افراد خارج شده از چرخه حمایتی به صورت تک خدمتی و چند خدمتی و بر اساس نیاز آن‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول