اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 150 میلیون ریالی صورت گرفت

اعطای 342 فقره بن‌کارت خرید به مددجویان هندیجانی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی هندیجان از توزیع بن‌کارت خرید با اعتبار 150 میلیون و 100هزار ریال به افراد زیرپوشش این مجموعه خبر داد.

اعطای 342 فقره بن‌کارت خرید به مددجویان هندیجانی

ماشاالله مکتوفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: همزمان با پرداخت مستمری و عیدی به افراد زیرپوشش سازمان بهزیستی، بن‌کارت خرید نیز به مددجویان این نهاد مردمی اعطا شد.

وی افزود: توزیع بن‌کارت به ‌منظور رفاه هر چه بیشتر افراد زیرپوشش بهزیستی منطقه همزمان با سایر شهرستان‌ها بین مددجویان زیرپوشش بهزیستی این منطقه انجام شد.

رئیس اداره بهزیستی تصریح کرد: تعداد بن‌کارت‌های اهدایی 342 فقره به ارزش 150 میلیون و 100هزار ریال بوده است.

وی همچنین درباره خدمات ارائه شده توسط اداره بهزیستی منطقه به مددجویان زیرپوشش خاطر نشان کرد: این ارگان با هدف بازتوانی و قادرسازی خانواده‌های مستضعف و نیازمند، کمک‌های مستمری و غیرمستمری را به مددجویان زیرپوشش بهزیستی شهرستان ارائه می‌دهد.

مکتوفی در بیان اهمیت مشارکت‌های مردمی در توسعه خدمات بهزیستی بیان کرد: تمام افراد اعم از حقیقی یا حقوقی بنا به تخصص، توانایی و علاقه باطنی خود می‌توانند در این امر مهم سهیم باشند زیرا با تعامل و مشارکت هر چه بیشتر شهروندان به‌ ویژه مسئولان دستگاه‌های اجرایی می‌توان رونق و توسعه ابعاد خدماتی این اداره را رقم زد.

وی در پایان با تأکید بر نامگذاری امسال به گفته مقام معظم رهبری، اظهار کرد: از مسئولان و افراد خیرخواه می‌خواهیم که همگام با این اداره در راه کمک‌های مالی و خیرخواهانه به معلولان و مددجویان ما را یاری دهند.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول