اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کارخانه‌های لبنی استان اصفهان:

صنایع توان تولید شیر پاکتی 800 تومانی را ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کارخانه‌های لبنی استان اصفهان گفت: بنا بر اظهارات دامداران استان مبنی بر عدم توان فروش شیر خام به قیمت 630 تومان مصوب شده صنایع لبنی نیز توان تولید شیر به مبلغ 800 تومان را ندارند.

صنایع توان تولید شیر پاکتی 800 تومانی را ندارد

هومان امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به پایان مهلت 15 روزه برای تولید شیر پاستوریزه خانوار اظهار داشت: با توجه به اظهارات معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مقرر شد که شیر خام به قیمت 630 تومان مصوب به فروش برسد.

وی ادامه داد: مطابق اظهارات معاون وزیر از روز دوشنبه مقرر شده که قیمت محصولات لبنی مانند نرخ ایام قبل از عید نوروز قرار بگیرد.

مدیرعامل کارخانه‌های لبنی استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به اظهارات معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با واحدهایی که قیمت محصولات خود را افزایش دهند برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: کارخانه‌های فرآورده‌های لبنی استان از بعد از ایام نوروز تا‌کنون قیمت محصولات خود را به هیچ وجه افزایش نداده‌اند.

امیری گفت: بنا بر اظهارات دامداران این واحدها برای تهیه غذای دام خود با افزایش قیمت روبه‌رو هستند بنابراین با فروش شیر خام خود به قیمت 630 تومان مصوب مخالفت هستند.

وی تاکید کرد: تا این لحظه مسئولان به هیچ کدام از وعده‌های خود عمل نکرده‌اند.

مدیرعامل کارخانه‌های لبنی استان اصفهان با اشاره به مشکلات کارخانه‌داران گفت: از کارخانه‌داران درخواست کرده‌ایم تا جایی که امکان دارد به تولید شیر پاستوریزه اقدام کنند.

وی با اشاره به اظهارات دامداران مبنی بر افزایش هزینه‌ شیر خام ادامه داد: دامداران اصفهان با توجه به اظهارات خود  شیر خام تولیدی را کمتر از 850 تومان به کارخانه‌داران شیر پاکتی عرضه نمی‌کنند.

امیری از عدم برگزاری جلسه امروز در زمینه تصمیم‌گیری در مورد وضعیت شیر خبر داد و  افزود: مقرر شده بود که کارخانه‌های لبنی در مدت 15 روز به تولید شیر پاکتی ادامه دهند و بعد از این مدت امروز جلسه‌ای با حضور مسئولان استان تشکیل شود که این اتفاق با توجه به وعده‌های داده شده عملی نشد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول