اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توزیع برق گرمسار خبر داد

بهره‏برداری از 8 پروژه برقی در گرمسار

خبرگزاری فارس: مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار از بهره‏برداری هشت پروژه برقی با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

بهره‏برداری از 8 پروژه برقی در گرمسار

علی‏رضا قیومی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در گرمسار، به احداث یک دستگاه پست 25 کیلوولت آمپر برای پایگاه امدادی هلال احمر در کیلومتر 17 جاده گرمسار به قم اشاره کرد.

وی گفت: برای تأمین برق مسکن مهر مشاغل آزاد در گرمسار، یک دستگاه پست 250 کیلوولت آمپر و تابلوی توزیع 400 آمپری نصب شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار افزود: به منظور بالابردن قابلیت اطمینان شبکه‏ها، یک دستگاه تابلوی توزیع عمومی فشار ضعیف یک هزار و 250 آمپری در داخل شهر گرمسار برقرار شده و در مدار قرار گرفته است.

قیومی تقویت پست هوایی عمومی شهید عباسپور از 250 به 400 کیلوولت آمپر با نصب تابلوی توزیع 800 آمپری را یادآور شد و اظهار داشت: افزایش ظرفیت پست‏های هوایی بهزیستی و سیادت گرمسار با قدرت 630 و 800 آمپر نیز اجرا شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار اظهار داشت: به منظور تأمین برق متقاضیان جدید در شهرک‏های صنعتی گرمسار، شش ایستگاه هوایی توزیع برق به همراه تابلوهای مربوط نصب و بهره‏برداری شده‏اند.

وی تقویت پست برق کرند از 100 به 250 کیلوولت آمپر با نصب تابلوی توزیع 400 آمپری را مورد اشاره قرار داد و گفت: طرح بهینه‏سازی 5 هزار متر خط 20 کیلوولت روستاهای پاده، ده سلطان و اراضی احمدآباد از دیگر طرح‏های قابل اجرا در شهرستان گرمسار است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول