اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج:

ارزش علم باید در دانش‌آموزان نهادینه شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج گفت: ارزش علم و نیاز به آن باید توسط معلمان در دانش‌آموزان نهادینه شود.

ارزش علم باید در دانش‌آموزان نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج خلیل کریمی صبح امروز در همایش تشکل‌های دانش‌آ‌موزی پیشتازان و فرزانگان در سنندج با بیان اینکه شهید مرتضی مطهری استاد علم و شریعت است، اظهار کرد: شهادت آخرین درجه سعادت برای یک فرد است که انسان می‌تواند به آن دست پیدا کند.

وی نام استاد مطهری را جاودانه‌ترین نام در تاریخ جمهوری اسلامی برشمرد که در راه قلم، کتاب و اندیشه شهید شدند.

وی همچنین با مطرح کردن این دو سوال دلایل احترام گذاشتن جامعه به مقام معلم و ضرورت علم در جامعه به بیان اهداف گرامیداشت هفته معلم پرداخت و افزود: نخستین و برترین معلم خداوند متعال است که هم خالق و هم پرورش دهنده بوده و هدف رسالت همه انبیای الهی نیز ارشاد و راهنمایی جامعه بشریت است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان سنندج میراث پیامبران را علم آنان برشمرد و اعلام کرد: ارزش علم و نیاز به آن باید توسط معلمان در دانش‌آموزان نهادینه شود.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه دو سنندج نیز در این همایش ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری گفت: دشمنان اسلام و انقلاب در اوایل انقلاب دست به ترورهای کورکورانه زدند که استاد شهید مرتضی مطهری یکی از این شهیدان بود که ناجوانمردانه به دست ایادی استکبار به درجه رفیع شهادت رسید.

جعفر میرزایی گردهم آمدن تشکلات دانش‌آموزی در این روز را نشانه قدر شناسی آنان از معلمان عنوان و ابراز امیدواری کرد که معلمان بتوانند بیشتر از گذشته در راستای اعتلای دانش و تربیت اسلامی دانش‌آموزان کوشش کنند.

این همایش به همت آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج در محل سالن اجتماعات کانون فرهنگی و تربیتی شهید مطهری سنندج با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج، مدیر دانش‌آموزی استان کردستان، معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسان مدیریت دانش‌آموزی، فرهنگی و هنری و جمعی از دانش‌آموزان عضو تشکل فرزانگان این ناحیه برگزار شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول