اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی:

صدور پروانه سمن‌های آذربایجان‌غربی مکانیزه شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ثبت و صدور پروانه سمن‌های استان مکانیزه شد.

صدور پروانه سمن‌های آذربایجان‌غربی مکانیزه شد

 حمید ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مکانیزه‌کردن پذیرش ثبت و صدور پروانه سمن‌های آذربایجان‌غربی انجام شده است و بر این اساس مدیران سمن‌ها با مراجعه به سایت استانداری و از طریق دفتر و یا سایت وزارت کشور می‌توانند نسبت به ثبت و صدور امور پروانه‌ها اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه از این طریق کارهای ثبت و صدور پروانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود، تصریح کرد: از طریق این سایت می‌توان پروانه‌ها را رویت و پیگیری کرد.

این مسئول افزود: در سال جاری به منظور قوی‌سازی سمن‌ها برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است که در طول سال اجرایی می‌شود.

ابراهیمی از برگزاری دوره‌های آموزشی برای سمن‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری 10 دوره کلاس‌های تخصصی برای کارشناسان سمن‌ها از اقداماتی بوده که در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه جلساتی برای تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان در نظر گرفته شده است، گفت: برای تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان با سمن‌ها دوره‌های توجیهی برگزار شده و مدیران استان نیز به تعامل هر چه بیشتر با سمن‌ها رغبت پیدا کرده‌اند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه برخی از سازمان‌های مردم‌نهاد در اساسنامه خود مشکل داشتند، تصریح کرد: در برخی از موارد نیز شاهد عدم فعالیت برخی از سمن‌ها بودیم که همگی آن‌ها مورد بازخوانی قرار گرفته و در موارد متعددی نیز اساسنامه‌ها را بازخوانی و اصلاح کردیم.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول