اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقال آب خزر به کویر از حرف تا عمل/ 2

ابراهیمی: انتقال آب دریای خزر کارشناسی شده است/ جزئیات طرح اطلاع رسانی شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران طرح انتقال آب دریای خزر را کارشناسی‌شده اعلام کرد و خواستار اطلاع‌رسانی جزئیات این طرح توسط مسئولان اجرایی شد.

ابراهیمی: انتقال آب دریای خزر کارشناسی شده است/ جزئیات طرح اطلاع رسانی شود

هادی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به دغدغه‌های مطرح شده پیرامون طرح انتقال آب دریای خزر این مسائل را به دلیل عدم اطلاع‌رسانی مسئولان اجرایی طرح دانست.

ابراهیمی در این مورد گفت: من در این مورد صاحب نظر نیستم، اما مطمئناً کلیات این طرح کارشناسی شده و مطالعات کافی انجام شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ادامه داد: این طرح در دولت‌های قبل هم طرح شده و سال‌ها روی آن کار شده، اما این دولت شجاعت و جسارت عملیاتی شدن این کار را داشته است.

وی با بیان اینکه این طرح تنها برای دو یا سه استان نیست، متذکر شد: بر اساس گفته‌های رئیس جمهور این طرح از هر شهرستانی که عبور بکند مردم آن شهرستان از آن منتفع می‌شوند و این موضوع در مورد شهرستان‌هایی مانند میاندرود و نکا اتفاق خواهد افتاد.

این مسئول با بیان اینکه رئیس جمهور در این مورد قول ساخت چند سد را نیز داده‌اند، خاطرنشان کرد: تصفیه‌خانه این طرح نیز در شهرستان ساری ساخته می‌شود.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول