اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

همبستگی ملی کلیدی‌ترین ابزار در مقابله با هجمه‌ها است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تویسرکان گفت: همبستگی ملی کلیدی‌ترین ابزار در مقابله با هجمه‌های دشمنان است.

همبستگی ملی کلیدی‌ترین ابزار در مقابله با هجمه‌ها است

حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، فرامین مقام معظم رهبری را معیار اصلی در انتخاب نماینده اصلح دانست و اظهار داشت: بر اساس سخنان ولایت فقیه پارامترهایی نظیر؛ تدین، کارآمدی، شجاعت و مدیر بودن شاخصه‌های مهم یک نماینده  است.

وی با تأکید بر اینکه نباید جناح‌بازی‌ها را در این امر مهم دخالت داد، تصریح کرد: باید آگاهانه و با دقت نظر و رعایت اصول و موازین در عرصه انتخابات نماینده خود را انتخاب کرد چرا که انتخاب به منزله تعیین سرنوشت و دفاع از حقوق فردی و اجتماعی است.

امام جمعه تویسرکان نقش مردم را در عرصه‌های مختلف نظام بی‌بدیل خواند و اضافه کرد: در همه بحران‌های چالشی و برهه‌های حساس مردم با حضور خود در صحنه با تمام قدرت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و پاسخی محکم به دشمنان و مخالفان انقلاب اسلامی دادند.

وی افزود: ملت شهید پرور ما در موقعیت‌های متفاوت با مشارکت گسترده خود لحظات بسیار ارزشمندی را برای پایداری و صیانت از نظام و آرمان امام خمینی(ره) و شهدا در تاریخ ثبت کردند به نحوی که امروز ایران اسلامی الگوی برتر جهان است.

ارزنده اهمیت و جایگاه مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس را بسیار بالا دانست و اظهار داشت: بر اساس سخنان رهبری، ما باید در این دوره وظیفه خود را را با تعیین نماینده مجلس به صورت کامل انجام دهیم.

وی در ادامه اتحاد و همبستگی ملی در دور دوم نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی را مهمترین ابزار در برابر هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان داخلی و خارجی خواند و تصریح کرد: در همه امور به طور قطع اختلاف نظر وجود دارد و اگر بخواهیم بگوییم اختلاف نظر وجود ندارد یک شعار است.

امام جمعه تویسرکان در پایان سخنان خود اظهار داشت: احساس مسئولیت، نشاط  و احساس وظیفه سه فاکتور لازمه حضور و انتخاب است که سرلوحه قرار دادن این سه گزینه در عرصه‌های مختلف زندگی اجتماعی لازم است

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول