اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌آباد:

شرکت در انتخابات گفتن نه بزرگ به تهدیدات دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌آباد گفت: شرکت در انتخابات گفتن نه بزرگ به تهدیدات دشمنان است.

شرکت در انتخابات گفتن نه بزرگ به تهدیدات دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خرم‌آباد از مردم خواست در این ساعات باقی مانده رأی خود را به صندوق بیندازند.

وی از مردم خواست نمایندگان توانمند و اصلح را به مجلس بفرستند، گفت: استان لرستان نیازمند نمایندگانی توانمند و مقتدر است، تا از این طریق بتوان برخی از مسائل و مشکلات موجود را حل کرد.

میرعمادی یادآورشد: مردم باید با دقت نظر بیش‌تری به کاندیداها رأی دهند تا نمایندگانی توانمند، اصلح و مقتدر را راهی خانه ملت کنند.

وی سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی را حاصل حضور مردم در صحنه عنوان کرد و گفت: حضور مردم در عرصه دفاع از انقلاب همواره مایه دل‌گرمی مسئولان برای خدمت بیش‌تر به مردم است.

وی با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و بی‌طرف فراهم شده است، گفت: اقدامات خوبی در راستای برگزاری انتخابات در صحت و سلامت کامل تدارک دیده است، تا جایی که حتی یک رأی از مردم مخدوش نشود، که به واسطه این مهم از تلاش تمام دست‌اندرکاران عرصه انتخابات تقدیر می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با دعوت مردم لرستان به حفظ وحدت و هم‌بستگی بعد از اعلام نتایج انتخابات افزود: بعد از اعلام نتایج انتخابات همه باید اختلافات را کنار گذاشته و با وحدت و یک‌دلی در راستای پیشرفت و تعالی استان تلاش کنند.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه نمایندگان در راستای حل مسائل و مشکلات جامعه نقش اساسی دارند، می‌توان با انتخاب نمایندگان اصلح این نقش را پررنگ‌تر کرد، گفت: باید نمایندگانی را به مجلس بفرستیم که از جایگاه اجتماعی خوبی برخوردار باشند، تا با داشتن توانمندی بتوانند مسائل و مشکلات را حل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: انتخابات مظهر تعیین سرنوشت، جلوه‌ای از حق اجتماعی و سیاسی و مظهر استقامت و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی است به همین منظور مردم باید مشارکت جدی در این عرصه داشته باشند.

وی بر حضور جدی مردم استان در عرصه انتخابات تأکید کرد و گفت: شرکت در انتخابات ضمن تعیین سرنوشت، گفتن نه بزرگ به تهدیدات دشمنان است.

وی ضمن تشکر از حضور حماسی مردم گفت: حضور پرشور و باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی، حیات دوباره‌ای را به انقلاب اسلامی ایران بخشید.

میرعمادی افزود: آنچه که امروز در مرحله دوم انتخابات مدنظر همه مردم و مسئولان است، کنار گذاشتن کدورت‌ها از سوی کاندیداها و طرفداران آنان است، که به همین منظور باید رقابت در عرصه انتخاباتی را به رفاقت تبدیل کنند.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول