اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه و فرماندار مهریز رأی خود را به صندوق انداختند

خبرگزاری فارس: امام جمعه و فرماندار مهریز با حاضر شدن در تکیه حسینیه باغ‌بهار مهریز، به صورت مکانیزه رأی دادند.

امام جمعه و فرماندار مهریز رأی خود را به صندوق انداختند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، امام جمعه و فرماندار مهریز پس از بازدید از چند شعبه اخذ رأی در شهرستان با حاضر شدن در شعبه شماره چهار در تکیه حسینیه باغ بهار مهریز، رأی خود را به صندوق انداختند.

مردم وفادار و انقلابی شهرستان مهریز همان‌گونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس و با اهدای 313 شهید گلگون‌کفن، ولایت‌مداری خود را به این انقلاب ثابت کرده بودند، بار دیگر هم‌چون حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن و مرحله اول همین انتخابات امروز در دقایق اولیه شروع رأی‌گیری، در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و نماینده مورد نظر خود را انتخاب کردند تا لبیک دیگری به فرامین رهبر معظم انقلاب داده باشند.

در ساعات اولیه رأی‌گیری شاهد استقبال باشکوهی در شعبه‌های اخذ رأی در محلات مختلف شهرستان بودیم به طوری که مردم در شعبه‌هایی چون تکیه حسینیه باغ‌بهار، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسجد براستین، ساعاتی در صفوفی طولانی برای رأی دادن به روی پا ایستادند.

اصحاب رسانه نیز امروز حضوری فعال و باشکوه در شعبه تکیه حسینیه باغ‌بهار و سایر شعب اخذ رأی مهریز داشتند و تصاویر زیبایی از شکوه حضور مردم را به تصویر کشیدند.

در میان اقشار مختلف مردم، حضور ورزشکاران و دوچرخه‌سواران قهرمان و خوش آتیه شهرستان مهریز نیز از شاخص‌های این شعبه اخذ رأی بود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول